  • Data: 2017-01-26 11:30:56
    Temat: Re: Akumulator Varta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Co to znaczy drogo? 50zł wiecej?

    Czasem i 100 ..

    >PRzesylka plus kłopoty zwiazane z brakiem auta sa przewaznie drozsze
    >sumie.

    A to zalezy od warunkow - czasem moze byc latwiej tramwajem niz autem
    :-)

    >A ze trzeba podjechac? O ile nie mieszkasz w jakims wypizdzijewie to
    >ten
    >dystans jest pomijalny.

    Dystans pomijalny, ale glupie 500m z akumulatorem w reku to jest spory
    wysilek :-)
    Co prawda sa jeszcze taksowki.

    A jak tych sklepow chce sie objechac kilka, to tramwajem sie wydluza
    :-)

    >Nawet jak jest jedno to przeciez sa znajomi, sasiedzi...
    >Daj spokój - nie wymyslaj problemów ! :)

    Sasiadow nie znam, a znajomym d* nie bede zawracal takim "problemem".

    >Byc moze.
    >Osobiście wad nie dostrzegam.
    >Może dlatego, ze jeszcze z rozpedu nie zamówiłem prezentu dla
    >kochanki do
    >miejsca pracy zony ;-)

    -przeciez wyslalem zonie kwiaty na urodziny
    -ale za pobraniem.

    >Jak swiatła to przeciez widze.

    Moze i widziales, ale nie zauwazyles, bo bys zgasil (sa brzeczyki w
    autach).
    A teraz juz nie widzisz, bo nic nie swieci :-)

    >No to od poczatku mówie - odpalic na kablach i jechać!

    To zadna odpowiedz. Albowiem:
    -jechac i jezdzic, czy jechac kupic nowe aku ?
    -jesli kupic, to jak - w sklepie czy przez net ?
    -a jak pojedziesz do pracy, to po poludniu odpali ?

    To ostatnie co prawda rozwiazuje nam problem, bo kurier dowiezie
    wprost pod auto.
    Ale za dwa dni :-)
    No i w pracy o znajomego latwo.

    J.