  • Data: 2017-01-25 16:07:05
    Temat: Re: Akumulator Varta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Kupuje kiedy wiem, ze auto jezdzi dobrze ładuje a mimo to auto na
    >mrozie
    >sie samo rozładuje przez noc i rano niemile mnie zaskoczy.
    >Ale mam tez takie autko ktorym jezdze rzadko i czasami cośtam kradnie
    >prad
    >- i juz pare razy zdarzyło mi sie, że aku się rozładował.
    >Tam po prostu podłączam go do prostownika i na razie odżywa.

    Tez taki mialem, dlugo postal, odzyl, a 3 miesiace pozniej nagle
    zwarta cela.
    I to chyba nawet Varta byla - w tym przypadku pretensji do niej nie
    mam, bo zdecydowanie zle uzywany.

    Ale - zaskoczyl mnie z zaskoczenia :-)
    Nowy trzeba, a o ile pamietam to chyba 1 maja sie zrobil i nic nie
    czynne :-)

    >Kazdemu według potrzeb.
    >Zreszta akurat w przypadku aku kupowanie przez kureira jest srednio
    >wygodne. Podjezdzam do sklepu i kupuje.

    Sklep ma te wade ze drogo (niekoniecznie), ograniczony wybor ... i
    trzeba podjechac.
    A auto stoi rozladowane :-)
    Jak sie ma wiecej aut to nie problem, jak tylko jedno to gorzej.

    >Uwaga o zamawianiu do firmy (czyli tam gdzie zawsze ktos jest) była
    >troche
    >bardziej ogólna.

    Ma zady i walety, kazdemu wedle potrzeb :-)

    >Dlatego jak ładowanie prawidłowe a aku zawiedzie to do wymiany.

    Moze swiatel zapomniales, moze ladowanie jednak nie bylo prawidlowe,
    tylko sie naprawilo ... a wkrotce zepsuje ..

    >No, czasami mozna podładowac i dac mu jeszcze jedna szanse :)

    No i wtedy zyskujemy auto, co pozwala/ulatwie zrobic wycieczke po
    sklepach, ale tez pozwala zamowic aku do firmy.
    I znow ten dylemat :-)

    J.