  • 1. Data: 2009-06-01 11:31:45
    Temat: Akumulator VFR800A3
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    Witam wszystkich

    Akumulator mi się kończy i w związku z tym muszę kupić nowy. Czy
    akumualtory typu M-Line, JMC i inne egzotyczne nazwy są coś warte? Jak
    dotąd zawsze miałem Yuasy i nie było z nimi problemów ale zastanawia
    mnie ta różnica cenowa prawie dwukrotna. Do mojej VFR800A3 pasuje YTZ12S
    A może Varta?
    Tylko tutaj też ciekawostki typu:
    http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=174641
    &View=Multi
    http://moto.allegro.pl/item646238084_akumulator_vart
    a_ytz12s_oryginal_honda.html
    Jest jakaś różnica między tymi VARTAMI?

    Pawel

  • 2. Data: 2009-06-01 12:31:45
    Temat: Re: Akumulator VFR800A3
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "pgalos" wrote...
    > Akumulator mi się kończy i w związku z tym muszę kupić nowy.
> [...]
    Wyglada na to, ze roznia sie cena i dostepnoscia. W sklepie podaja, ze tylko
    na specjalne zamowienie i stan magazynowy 0. Model ten sam, wiec raczej to
    jest to samo.

    powodzenia
    --
    James

  • 3. Data: 2009-06-01 18:12:29
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    James pisze:
    > Wyglada na to, ze roznia sie cena i dostepnoscia. W sklepie podaja, ze tylko
    > na specjalne zamowienie i stan magazynowy 0. Model ten sam, wiec raczej to
    > jest to samo.

    Poszukam jeszcze. Słyszałem, że akumulatory EXIDE mają dobry stosunek
    jakość/cena. Używa ktoś?

    Dzięki za odpowiedź.

    Pawel

  • 4. Data: 2009-06-01 18:22:21
    Od: goman <t...@i...pl>

    On 1 Cze, 20:12, pgalos <p...@U...interia.pl.USUN> wrote:

    > Poszukam jeszcze. Słyszałem, że akumulatory EXIDE mają dobry stosunek
> [...]

    ja dzisiaj tak załozyłem
    kosztował 140 zeta nowy z gwarancją i z fakturą
    --
    pozdro
    goman er6

  • 5. Data: 2009-06-01 18:30:37
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    goman pisze:

    > ja dzisiaj tak załozyłem
    > kosztował 140 zeta nowy z gwarancją i z fakturą

    O dzięki za odpowiedź. Napisz jak jest sprzedawany, to znaczy czy
    fabrycznie ładowany czy do zalania elektrolitem? Jakie wykonanie? Nic
    nie cieknie jak go przechylisz itp.

    Pawel

  • 6. Data: 2009-06-01 19:22:22
    Od: goman <t...@i...pl>

    On 1 Cze, 20:30, pgalos <p...@U...interia.pl.USUN> wrote:
    ,
    > O dzięki za odpowiedź. Napisz jak jest sprzedawany, to znaczy czy
    > fabrycznie ładowany czy do zalania elektrolitem? Jakie wykonanie? Nic
    > nie cieknie jak go przechylisz itp.

    do zalania, po zalaniu po pół godz włozyłem do sprzeta i odpalił na
    dotyk
    nic nie cieknie , wykonanie wyglada ze OK
    tylko produkcja made in ch....
    poprzednio miałem Yuse z japan
    no ale cena tyż inna chociaż u mnie w zielonej za Exida krzycza 400
    zeta
    a w Warszawie 140 (poszukaj na alledrogo)

    --
    pozdro
    goman er6

  • 7. Data: 2009-06-02 07:14:12
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    goman pisze:

> [...]
    > no ale cena tyż inna chociaż u mnie w zielonej za Exida krzycza 400
    > zeta
    > a w Warszawie 140 (poszukaj na alledrogo)

    M-line mialem - byl ok
    z Exide tez zero problemow

    Warto albo jezdzic albo przy mniejszej ilosci jazd
    po 2-3 tygodniach go troche podladowac :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2009-06-02 11:18:49
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    Norbi pisze:
    > M-line mialem - byl ok
    > z Exide tez zero problemow
    >
    > Warto albo jezdzic albo przy mniejszej ilosci jazd
    > po 2-3 tygodniach go troche podladowac :)

    Nie no coś tam się jeździ :-) Ale alarm jest, te wszystkie ABS'y też
    trochę biorą no i padła Yuasa.

    Pawel