  • Data: 2012-10-02 03:52:36
    Temat: Re: Aktualizacje Androida
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Straszne, będą mniej emejzing w pracy/szkole?

    No możesz ironizować ale być może są ludzie którzy wolą sobie postać parę
    godzin niż czekać na nowa partię ktora przyjdzie za miesiąc lub dwa.

    > Tzn. oni te ajfony zaczęli produkować dzień przed premierą? ROTFL.

    Myślę że nie, ale to co wyprodukowali przed premierą i wysłali do sklepów
    wykupią wlaśnie kolejkowicze w jeden dzień.

    > To dlaczego nie stoisz?

    Odpowiedziałem już na to pytanie - wyciąłeś odpowiedź. Czytaj uważniej a
    nie będziesz zadawał niepotrzebnych pytań...

    > ROTFL - to taki nowy ficzer od apple ma się rozumieć - "czar PRLu" ?

    Podałem przykład ilustrujący jak ludzie potrafią stać w kolejce po dużo
    mniejsze rzeczy niż oczekiwany od ponad roku nowy krążownik floty Appla...
    :)