  • 11. Data: 2013-05-21 18:08:58
    Temat: Re: Aktualizacja androida = jak zachowac dane
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > A da sie je zaimportowac i wyeksportowac hurtem ?

    Tak, w androidzie jest taka opcja w kontaktach żeby zanczył wszystkie a
    potem eksport na kartę pamięci. Stamtąd to już malutki kroczek do
    przesłania, mailem albo kabelkiem, do kompa. Powrót tez banalnie prosty.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

  • 12. Data: 2013-05-22 09:07:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 21 May 2013 09:31:46 +0200, Mirek Ptak wrote:
    > Jeśli jest zaznaczona opcja to aplikacje też się "synchronizują" czyli
    > po przejściu na nowy system/telefon ściągają się ze sklepu
    > automatycznie.

    A mozesz cos wiecej? To się dzieje w obrebie tego samego urzadzenia? Co
    (i gdzie: system czy market app) trzeba do tego wlaczyc?

    > Synchronizują się nawet fotki z książki telefonicznej :)

    To akurat jest czesc kontaktow :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2013-05-22 13:26:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości
> [...]
    >potem eksport na kartę pamięci. Stamtąd to już malutki kroczek do
    >przesłania, mailem albo kabelkiem, do kompa. Powrót tez banalnie

    Ha, no to nie wiem - na samsugu mini nie ma tej opcji, czy jest, ale z
    braku karty sie nie pokazuje.
    wysylanie przez BT jest, ale nie dziala, choc to moze z winy peceta.

    Importu z karty pamieci nie widze, jest za to eksport i import na
    karte SIM - ale przeciez nie o to chodzi.

    J.

  • 14. Data: 2013-05-22 15:21:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-22 09:07, *Michal Tyrala* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A mozesz cos wiecej? To się dzieje w obrebie tego samego urzadzenia? Co
    > (i gdzie: system czy market app) trzeba do tego wlaczyc?

    W zależności od wersji różnie się to nazywa, u mnie teraz jest to w
    opcjach "kopia i kasowanie danych" tam zaznaczone opcje "utwórz kopię
    zapasową" oraz "przywracanie danych"
    Działało mi to na pewno od 4.0.4, którego instalowałem kilka razy. Potem
    od razu przeszedłem się na 4.2.2 C-RoM MIX w kilku kolejnych wersjach i
    na końcu miałem Slim Bean - wszystko to na Galaxy S, też bez problemu z
    synchronizacją. Po zmianie telefonu na Nexusa 4 oczywiście też
    zadziałało, choć nie wszystkie aplikacje zainstalowały się z automatu -
    nie wiem dlaczego.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2013-05-22 20:18:19
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F
    naskrobał(a):

    > Importu z karty pamieci nie widze, jest za to eksport i import na
    > karte SIM - ale przeciez nie o to chodzi.

    U mnie na HTC One S wchodze w KONTAKTY, wybieram z menu ZARZĄDZAJ
    KONTAKTAMI,a tu już kroczek do IMPORTUJ/EKSPORTUJ KONTAKTY. Tam zaznaczam
    EKSPORTUJ DO PAMIĘCI TELEFONU i on mnie tylko pyta czy ma nadać nazwę i
    kliknąć OK i pozamiatane. Przeniesienie tego pliczku na kompa to już
    prościzna.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.