    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 21 Nov 2013 05:48:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: Akcja jedź 10 wolniej
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 listopada 2013 07:45:06 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Nie o czas tu idzie a o drogę. Wszystko policzone i pokazane prawidłowo
    >
    > - łącznie z tym upadkiem z trzeciego piętra. Jak widać - wielu chojraków
    >
    > z tej grupy też jest targetem tej reklamy.
    >

    > Bardzo dobrze, że ona powstała. Cała kampania tego typu TAC Victoria -
    >
    > jest świetna (wyszukajcie sobie filmy na jutubie). Dobrze, że na niej
    >
    > się wzorujemy.
    >

    > --
    >
    > MN

    Nikt tutaj nie twierdzi że źle że powstała. Co najwyżej były głosy że na pewno za
    dużo kosztowała i ktoś przytulil część kasy za damski chuj. Zastrzeżenia są co do
    tego czy coś wniesie. A ona utrwala złe nawyki. Przeanalizuj film. Jedzie samochód
    idzie człowiek. Samochód hamuje nie widać co się dzieje z człowiekiem. Pokazuje się
    człowiek jak dostaje strzała. na tym ujęciu widać że na sekundę przed wypadkiem
    spojrzał w swoją prawą stronę. Przedtem nie patrzył. Typowa święta krowa co ją
    nauczyli wchodzić bez sprawdzenia na jezdnię. Inny wątek z tego filmu. Pokazany
    wskaźnik szybkości. Pokazuje równo 60. W każdym samochodzie jaki miałem wskaźnik
    szybkości zawyżał. Z duzą dozą prawdopodobieństwa mogę stwierdzić że jak wskaźnik
    szybkości w samochodzie pokazuje 60 to rzeczywista prędkość będzie pomiędzy 52 a 56.
    W tym momencie wszystkie wyliczenia z filmu idą się pierdolić. Przesłanie takiej
    akcji powinno być inne. Skierowane do pieszych. Żeby nie zachowywali się jak aktor z
    filmu bo to zły wzorzec. Że mają upewnić się czy wejściem na jezdnię nie spowodują
    zagrożenia dla siebie i innych. Że w takiej sytuacji jak na filmie jeśli w
    samochodzie będzie wideo rejestrator to winnym wtargnięcia i wypadku będzie zawsze
    pieszy. I jak uda mu się przeżyć a nie będzie miał ubezpieczenia to z własnej kasy
    będzie musiał zapłacić za naprawę samochodu. W filmie powinien być również apel do
    kierowców. Nie żeby zawsze zwalniali ale żeby uważali. Przejścia zawsze są
    oznakowane. Że jak widzą niezdecydowanych ludzi na przejściu to żeby jeszcze bardziej
    uważali. Żeby sie nie bali używania sygnału dźwiękowego. naturalnym odruche kierowcy
    w sytuacji jak na filmie jest trąbienie. On widział że pizdek mu wlizie . Mógł
    zapobiec wypadkowi bez ostrego hamowania. Wystaczyło zatrąbić i pizdek by się cofnął.