  • 11. Data: 2010-02-23 12:01:13
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciąg dalszy.
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Lut, 10:25, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kto by chcial jamahe...
    jamaChe, jesli juz.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 12. Data: 2010-02-23 12:46:31
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciag dalszy.
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "doktorski" <d...@g...com> wrote in message
    news:a0a9393d-585c-48fa-900f-13c3ff43a92e@o30g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Myly panstwo, cieszmy sie! To precedens! Teraz kazdy kapelusznik
    > jadacy 80 km/h lewym pasem gierkowki bedzie karany za to samo
    > wykroczenie!

    Doktorku, przeczytaj powoli zacytowane wyrazenie. FUJARY nie kupie
    chocbyniewiemco ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2010-02-23 17:46:05
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017

    > Ktos zna tego goscia? Tez kiedys mialem Yamache, a to zadkosc na rynku...

    bledy w takim pismie yamaCha swiadcza tylko o kondycji wszystkich instancji
    przez ktore przeszlo.
    gratulacje ukonczenia podstawowki mili policjanci, sedziowie itp:):)
    pzdr

  • 14. Data: 2010-02-23 18:45:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sztajfa pisze:

    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017

    > bledy w takim pismie yamaCha swiadcza tylko o kondycji wszystkich instancji
    > przez ktore przeszlo.
    > gratulacje ukonczenia podstawowki mili policjanci, sedziowie itp:):)

    W podstawówce uczyli o motocyklach czy fortepianach ? Nie za moich czasów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2010-02-23 18:47:57
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Lut, 13:46, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Doktorku, przeczytaj powoli zacytowane wyrazenie.
    pospiech panie, pospiech... Do meritum pilem, Ciebie sie zacytowalo :)

    >FUJARY nie kupie
    > chocbyniewiemco ;)
    Czy juz zalujesz tej decyzji? :)
    Fujara przynajmniej sie nie przegrzewa :-P

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 16. Data: 2010-02-23 21:56:40
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciąg dalszy. [uwga dlugie]
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał:

    > A jesli kolejna sedzina byla zdradzona przez motorzyste to na pewno w
    > strasburgu. Tylko to troche chore...

    Najlepsza obrona jest atak. Juz nikt nie mowi o wysokosci oplat za
    autostrady tylko o chorym wyroku;)
    Inny przykład:
    Kilka lat temu moj kolega podrozujac na motocyklu z zona przez Polske, w
    miejscowosci X dojezdzal do skrzyzowania z predkoscia prawie rowna zeru.
    Upragnione zielone swiatlo jednak sie nie zapalilo wiec nacisnal hamulec aby
    sie zatrzymac. Moment po uzyciu hamulca lezal na boku zdziwiony co sie
    stalo? Po pozbieraniu sie z drogi dokonal ogledzin; kolega i zona wlasciwie
    bez urazow, motocykl troche potluczony, peknieta czacha, porysowany bok i
    zlamane lusterko (oj beda wydatki!). Okazalo sie ze w miejscu wywrotki jest
    rozlany olej!!
    Bingo! Wzywamy policje! Po godzinie oczelkiwania zona kolegi zaczyna skarzyc
    sie na bol w nadgarstku, przyjezdza policja i z kwasna mina wysluchuje
    relacji. Przyjmuje zgloszenie, robi notatke i odwozi zone kolegi do
    szpiatala. Po miesiacu od powrotu do domu kolega otrzymal wezwanie do sadu
    na drugim koncu Polski w charakterze Oskarzonego??!! Okazalo sie ze zostal
    oskarzony o spowodowanie zagrozenia zycia i zdrowia swojej zony! Nie chce
    zanudzac ale sprawa do uwolnienia z zarzutow i umozenia sprawy trwala trzy
    lata. W tym czasie zarzad drog, do ktorego kolega zlozyl wniosek o
    odszkodowanie, odrzucal roszczenia na podstawie, ze "w sprawie toczy sie
    postepowanie" i do zakonczenia i wyjasnienia sprawy nihuhu.
    W tym czasie kolega sam naprawil moto, pozniej je sprzedal i tak zostal
    wyruchany przez "sprawiedliwy" system.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 17. Data: 2010-02-23 21:58:47
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "doktorski" napisal:
    > Czy juz zalujesz tej decyzji? :)
    > Fujara przynajmniej sie nie przegrzewa :-P

    Nie? To zapytaj BlueTwin'a;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 18. Data: 2010-02-24 06:26:57
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Magic pisze:

    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017

    > W podstawówce uczyli o motocyklach czy fortepianach ? Nie za moich czasów.

    Nie miałeś lekcji muzyki w podstawówce? :)

    --
    DP
    TL-S

  • 19. Data: 2010-02-24 07:14:32
    Od: n...@s...com

    On Tue, 23 Feb 2010 19:45:47 +0100, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >W podstawówce uczyli o motocyklach czy fortepianach ? Nie za moich czasów.

    A za moich uczyli ze jak nie wiem jak sie cos pisze to sprawdzam w
    slowniku. Nie to zebym sie mocno trzymal wytycznych, ale z drugiej
    strony nie produkuje pism w imieniu pomrocznej...

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 20. Data: 2010-02-24 07:17:59
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Don Pedro pisze:

    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017

    > Nie miałeś lekcji muzyki w podstawówce? :)

    Lekcje były ale wykończyliśmy nauczycielkę nim zdążyła cokolwiek nam
    przekazać.