  • 51. Data: 2010-02-26 13:50:05
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciąg dalszy.
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s3sx92snsl6v$....@4...n
    et...

    > W ogole prawo nie naklada na sprzedawce obowiazku wydawania reszty. To Ty
    > masz zaplacic ile trzeba.

    A to ciekawe. Czyli robimy protest: "każdy płaci dwusetką". Podjeżdża
    piąty - pani nie ma wydać i... co dalej? Każe mi zawrócić? Przecież nie
    można zawracać. Puści mnie za darmo? Każe mi czekać na resztę?

  • 52. Data: 2010-02-26 16:58:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 14:50:05 +0100, Marcin N napisał(a):

    > A to ciekawe. Czyli robimy protest: "każdy płaci dwusetką". Podjeżdża
    > piąty - pani nie ma wydać i... co dalej? Każe mi zawrócić? Przecież nie
    > można zawracać. Puści mnie za darmo? Każe mi czekać na resztę?

    Nie ma pojecia. A co zrobi pani, jak nie bedziesz mial kasy?
    W kazdym razie sprzedawca nie ma obowizku wydawac reszty.
    Kodeks Cywilny okresla tylko, ze ma obowiazek wydac towar / wykonac usluge,
    a Ty masz zaplacic cene.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 53. Data: 2010-03-02 10:06:45
    Temat: Re: Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
    Od: n...@s...com

    On Fri, 26 Feb 2010 08:26:09 +0100, "wilkxt" <w...@w...pl> wrote:

    >juz ją naprawili i jest ok, i mozna jechac dalej niz do krakowa, niedługo az
    >do tarnowa

    Dzis radio mowilo ze w tym roku chca wyremontowac wiadunkty, cos kolo
    20szt. Jesli to prawda to bedzie zajebisty parking za a4.

    pozdr
    newrom szczesliwy ze lubi zboku
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 54. Data: 2010-03-02 19:29:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-25 01:13, AZ pisze:

    > No ale później do Strykowa to masz 115 km bez
    > pit stopów, tylko trzeba pamiętać zatankować bo za ten odcinek się już
    > nie płaci więc nie ma ani jednej stacji benzynowej

    Masz stare dane. Nie dosc ze stacje to i McDonaldy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 55. Data: 2010-03-02 19:58:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Mar, 20:29, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Masz stare dane. Nie dosc ze stacje to i McDonaldy.

    Pobudowali przez zime??? Bo ja mówie o odcinku Stryków - Konin, tym
    bezpłatnym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 56. Data: 2010-03-02 20:03:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-02 20:58, AZ pisze:

    > Pobudowali przez zime???

    Tak

    > Bo ja mówie o odcinku Stryków - Konin, tym
    > bezpłatnym.

    Ja tez. Stacje Lotos + McDonalds

  • 57. Data: 2010-03-02 20:04:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Mar, 21:03, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ja tez. Stacje Lotos + McDonalds

    Gdzie? Tzn. który MOP? Jak jechałem ostatni raz we wrześniu to się coś
    budowało w stronę Strykowa, tzn. rozwalili cały parking.
    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35134,7517949,Na_A2_nie
    _ma_stacji_benzynowych__I_szybko_nie_bedzie.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2010-03-02 20:06:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Mar, 21:04, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Gdzie? Tzn. który MOP? Jak jechałem ostatni raz we wrześniu to się coś
    > budowało w stronę Strykowa, tzn. rozwalili cały
    parking.http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35134,7517949,N
    a_A2_nie_ma_stacji_benzyn...

    No OK - jest mowa o jakimś Lotosie w połowie lutego. W każdym bądź
    razie dzięki za info ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2010-03-02 20:09:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-02 21:04, AZ pisze:
    > On 2 Mar, 21:03, Kuczu<q...@g...com> wrote:

    > Gdzie? Tzn. który MOP?

    Po drodze, nie spisuje nazw.

    > Jak jechałem ostatni raz we wrześniu to się coś
    > budowało w stronę Strykowa, tzn. rozwalili cały parking.
    > http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35134,7517949,Na_A2_nie
    _ma_stacji_benzynowych__I_szybko_nie_bedzie.html

    No to sie mylili bo juz stoja. Dwa tygodnie temu byly prawie gotowe.

  • 60. Data: 2010-03-03 11:53:37
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Stacje Lotos + McDonalds

    Ja nie wierze - sprawdzic trza bedzie...

    Tytus z fabryki

    4911 (20100303) __________