  • 21. Data: 2010-02-24 08:29:34
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciag dalszy.
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Lut, 22:58, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:

    > Nie? To zapytaj BlueTwin'a;))
    Wyjatek potwierdza regule! :)

    pzdr, drf
    K12S/525

  • 22. Data: 2010-02-24 09:29:45
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciąg dalszy.
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?
    Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł, albo
    lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 23. Data: 2010-02-24 09:59:53
    Temat: Re: Akcja autostrada, cišg dalszy. [uwga dlugie]
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-23 22:56, Sybi pisze:

    > Najlepsza obrona jest atak. Juz nikt nie mowi o wysokosci oplat za
    > autostrady tylko o chorym wyroku;)

    Dokladnie, prosty przyklad, kilka watkow nizej dalem link do artykulu o
    wysokosci oplat za autostrade i zadnego odzewu. Natomiast tutaj dyskusja
    jest i nikt juz o wysokosci oplat nie pamieta
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 24. Data: 2010-02-24 11:01:05
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł,
    > albo lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

    o! ciekawy pomysł:
    "ale ja nie mam wydać" :-)))

    grzech
    vl800

  • 25. Data: 2010-02-24 11:13:55
    Temat: Re: Akcja autostrada, ci?g dalszy.
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "wilkxt" <w...@w...pl> wrote:

    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    >Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł, albo
    >lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

    I znowu bedzie jak zwykle;) Dziecinne zdziwienia, ze za czyny swoje
    duzym chlopcom wypada niekiedy odpowiadac a efektu i tak zadnego.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2010-02-24 13:12:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    wilkxt pisze:
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    > Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł, albo
    > lepiej 500euro)

    A jest mozliwość płacenia w euro na bramce ? Pytam bo rzadko korzystam z
    płatnych autostrad a nie rzuciło mi się w oczy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2010-02-24 14:59:46
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Magic pisze:
    > A jest mozliwość płacenia w euro na bramce ? Pytam bo rzadko korzystam z
    > płatnych autostrad a nie rzuciło mi się w oczy.

    Na grudziądzko - gdańskiej na pewno tak, widziałem przeliczniki złoty -eur.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2010-02-24 15:37:12
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "wilkxt" <w...@w...pl>

    > Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł,
    > albo lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

    i nie przyjmowanie drobnych jako reszty - ciekawe jak im sie uda wydac, a
    jak wydadza bilon to na policje o ukaranie za utrudnianie tamowania ruchu

    --
    ania

  • 29. Data: 2010-02-24 17:18:39
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:01:05 +0100, grzech napisał(a):

    > "ale ja nie mam wydać" :-)))

    Nie maja obowiazku wydawac Ci reszty.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 30. Data: 2010-02-24 17:22:36
    Od: n...@s...com

    On Wed, 24 Feb 2010 10:59:53 +0100, Michał V-R <m...@o...pl>
    wrote:

    >Dokladnie, prosty przyklad, kilka watkow nizej dalem link do artykulu o
    >wysokosci oplat za autostrade i zadnego odzewu.

    Mialem napisac 'lacze sie z Toba w bolu' ?

    > Natomiast tutaj dyskusja jest i nikt juz o wysokosci oplat nie pamieta

    Ja pamietam i nie jezdze autostrada.

    pozdr
    newrom
    --