  • 171. Data: 2017-02-07 11:00:56
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Debile dostali możliwość przejechania na czerwonym to jeszcze im
    > mało.
    >
    > trafna diagnoza ale jak mowi news ktory zapoczatkowal ta wielce
    > pouczajaca dyskusje policja wlasnie postanowila przeprowadzic akcje
    > edukacyjna :-)

    To troche tak jakbys kilkadziesiat lat temu powiedział ze debile dostali
    rower ale im mało i wymyslili samochód.
    Albo dostali zarówkę a wymyslili ledy.

    Innymi słowy, stosując przyjętą nomenklature, tylko debil nie rozumie, ze
    niektore sprawy mogą działać lepiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 172. Data: 2017-02-07 11:31:03
    Od: p...@g...com

    --Innymi słowy, stosując przyjętą nomenklature, tylko debil nie rozumie, ze
    niektore sprawy mogą działać lepiej...

    i dzialaja w cywilizowanych krajach natomiast tam gdzie liczba osobnikow opoznionych
    przekracza wartosc krytyczna niezbedne sa dzialania wychowawcze z ktorymi niestety
    zetkniemy sie wszyscy

    P.

  • 173. Data: 2017-02-07 12:07:50
    Temat: Re: Akcja Strzalka. To nie to samo.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 09:58, Landrot pisze:
    > Bo na części skrzyżowań nawet kierowcy debile wiedzą jak bezpiecznie
    > jechać,
    > więc tam nie ma potrzeby montowac B-20.

    To dlaczego ich karać debilnym zatrzymywaniem się na _ZIELONEJ_
    strzałce? ;-)

  • 174. Data: 2017-02-07 12:10:25
    Temat: Re: Akcja Strzalka. B-20.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 09:27, Landrot pisze:
    > Życie uczy, że zbyt dużo jest kierowców debilów.
    > W niektórych miejscach trzeba postawić B-20,
    > żeby kierowca debil miał więcej czasu na pomyślenie i reakcję.
    > Dodatkowo B-20 wskazuje debilowi w którym miejscu ma się zatrzymać.

    Skoro jest dużo kierowców debilów to i wyborców debilów.
    Dlatego nie widzę powodu żeby debile wybierali debili do rządzenia i
    wymyślania debilnych przepisów o zatrzymywaniu na pustej drodze na
    _ZIELONEJ_ strzałce :-)

  • 175. Data: 2017-02-07 12:12:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak to po co karac zielona strzalka? Zeby nalapali na duperelach punktow. Jak idiota
    nalapie punktow ze kazde nastepne wykroczenie rowna sie papa pj to jest szansa ze go
    z premedytaca nie popelni.

  • 176. Data: 2017-02-07 12:13:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 11:31, p...@g...com pisze:
    > i dzialaja w cywilizowanych krajach natomiast tam gdzie liczba osobnikow
    opoznionych przekracza wartosc krytyczna niezbedne sa dzialania wychowawcze z ktorymi
    niestety zetkniemy sie wszyscy

    Pomysłodawców tego przepisu też należałoby poddać działaniom
    wychowawczym bo swoim zachowaniem obrażają innych i utrudniają im życie.
    Trzeba ich edukować aby nadawali się do życia w społeczeństwie ;-)

  • 177. Data: 2017-02-07 12:40:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 09:58, Landrot pisze:

    > Bo na części skrzyżowań nawet kierowcy debile wiedzą jak bezpiecznie
    > jechać,
    > więc tam nie ma potrzeby montowac B-20.

    To teraz w kontekscie zielonej strzałki. Argumentacja o stopie na
    niebezpiecznych skrzyżowaniach jest jakby trochę naciągana - prawda?

    Shrek

  • 178. Data: 2017-02-07 12:57:17
    Od: p...@g...com

    --Pomysłodawców tego przepisu też należałoby poddać działaniom
    wychowawczym bo swoim zachowaniem obrażają innych i utrudniają im życie.

    przepis jest jak najbardziej prawidlowy - z punktu widzenia kierowcy (skraca czas
    zatrzymania dla skrecajacych w prawo) problem jest natomiast z gamoniami ktorzy nie
    sa w stanie ogarnac jego sensu i wymuszaja pierwszenstwo na pieszych/rowerzystach co
    skutkuje represjami ze strony policji wobec wszystkich kierujacych - analogia do
    swinii ... mozna oczywiscie tupac i podskakiwac ze zlosci jak niektorzy bo
    zastosowano odpowiedzialnosc zbiorowa niemniej warto miec swiadomosc co spowodowalo
    reakcje ...

    i jeszcze jedno podejscie:

    przeginanie paly (wymuszanie pierwszenstwa, wypadki itp) = policja zaczyna literalnie
    egzekwowac przepisy

    P.

  • 179. Data: 2017-02-07 13:14:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 09:10, Landrot pisze:

    > Dla pieszego to bardzo duża różnica.
    > Będąc pieszym mam zielone i nie wejdę na przejście widząc
    > zap..cza który jedzie i nie ma zamiaru zatrzymać się.
    > Mam zielone i wejdę na przejście widząc, że pojazd wyraźnie zwalnia
    > i ma możliwość zatrzymania się przed przejściem.

    Ale co do zwalniania wszyscy się zgadzają.

    Shrek

  • 180. Data: 2017-02-07 13:16:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2017 o 11:31, p...@g...com pisze:
> [...]
    opoznionych przekracza wartosc krytyczna niezbedne sa dzialania wychowawcze z ktorymi

    To jeszcze raz zapytam o odsetek debili. Czy zastanawiałeś się ilu ich
    jest? 1 na tysiąc? Pewnie coś koło tego - ich można wytępic nie tępiąc
    całego społeczeństwa. Rozdrabnianie się policji na całe społeczeństwo,
    powoduje, ze debile mają się dobrze, bo nikt nie ma środków do ich ścigania.

    Jednym słowem cała akcja jest kontrproduktywna.

    Shrek