  • 52. Data: 2017-02-06 08:00:50
    Temat: Re: Akcja Strzalka. zatrzymać się.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Geneko b...@l...pl ...

    > To twoja logika.
    > Inżynierowie ruchu i ustawodawca uznał, ze w tym miejscu
    > ustąpienie pierwszeństwa to za mało, jeszcze należy się zatrzymać,
    > bo tak będzie bezpieczniej.

    Naciaganie faktów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 51. Data: 2017-02-06 08:00:50
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Geneko b...@l...pl ...

    > Bo masz czerwone światło.

    :)
    Zawsze przy takich odpowiedziach kojarzy mi sie scena:
    https://www.youtube.com/watch?v=2BvoO-dpN_Q
    najlepszy z najlepszyc z najlepszych!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 53. Data: 2017-02-06 08:00:50
    Temat: Re: Akcja Strzalka. lubią czekać.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Geneko b...@l...pl ...

    > Jest głupi dla tych co lubią czekać przed czerwonym.
    > Ja wolę zatrzymać się przed czerwonym na chwilę
    > i ruszyć skręcając w prawo.

    nic nie rozumiem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 54. Data: 2017-02-06 08:22:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2017 07:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    >
    > Dokładnie masz racje.
    > Ale urzednicy, zeby im nie utrudniac pracy wyznaczyli na te okolicznosc
    > kare w okreslnej wysokości.

    Jest niuans - "mam dwa mieszkania, czy na pewno chcecie stracic
    klienta" ? :-)

    J.

  • 55. Data: 2017-02-06 08:38:27
    Od: p...@g...com

    --Nie jest prawdą, że "zielona strzałka" to znaczy "zielone do jazdy w prawo". To
    CZERWONE.

    dorosli ludzie po szkołach z normalnym ilorazem inteligencji takie rzeczy rozumieja
    :-) reszta bedzie klepana mandatami az zrozumieja ...

    P.

  • 56. Data: 2017-02-06 08:44:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 11:33, spider pisze:
    > Na tyle głupi że zdałem egzamin na prawko nie zatrzymując się przed strzałką
    Tak samo byś zrobił przed B-20?

    Robert

  • 57. Data: 2017-02-06 09:02:49
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-06 o 08:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Geneko b...@l...pl ...

    > nic nie rozumiem...

    Chodzi o to, że wg grupy zielona strzałka jest utrudnieniem, a de-facto
    jest ona ułatwieniem. Można jechać zamiast stać na czerwonym.

    Niestety często takie strzałki bywają na prawoskrętach bezkolizyjnych,
    nie wiem po jaką cholerę.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2017-02-06 09:08:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.02.2017 o 00:39, J.F. pisze:
    > http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najlepsze-akcje/pra
    wie-ka%c5%bcdy-kierowca-ignoruje-ten-przepis-a-cz%c4
    %99%c5%9b%c4%87-nawet-go-nie-zna-posypi%c4%85-si%c4%
    99-mandaty/ar-AAmC8tt

    > Uwaga na ... policjantow, bo beda dyscyplinowac pod strzalkami.
    Jeszcze jedna akcja, której celu nie rozumiem. Czy chodzi (znowu) o
    kasę, czy o dalszą tresurę obywateli?
    Obserwuję, że coraz bardziej procedury i przepisy zastępują myślenie.
    Chyba celowo, wszak obywatel działający jak automat nie pomyśli o
    krytyce rządu.
    Miałem nieprzyjemność zapłacić mandat za niezatrzymanie nie na znaku
    STOP. Środek dnia, widoczność bez ograniczeń, tor kolejowy widoczny na
    kilometr w obie strony, tor pojedynczy, po którym przejeżdżają 2 pociągi
    na dobę (słownie dwa).
    No nie zatrzymałem się, bo nie widziałem sensu, a za 300 metrów pan w
    czapeczce wyszedł z ukrycia itd....
    Tu macie to miejsce:
    https://tinyurl.com/hcasgdn
    A tu mapka:
    https://tinyurl.com/zpczfuy
    Sami oceńcie.
    Żałuję natomiast, że nie ma akcji "rower na pasach", która by
    uświadomiła niektórym rowerzystom, że rower to też pojazd i tak samo,
    jak samochód przez przejście dla pieszych przejeżdżać (wzdłuż) nie
    powinien.
    Jak już pokazuję Google maps, to tutaj przykład:
    https://tinyurl.com/hk48wpd
    Nagminnie rowerzyści jeżdżą tam chodnikiem i śmigają przez to przejście,
    a widoczność jest zasłonięta budynkiem.
    Jacek

  • 59. Data: 2017-02-06 09:09:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Feb 2017 18:00:59 +0000 (UTC), Budzik

    > Ale Cavallino jasno i precyzyjnie wyjasnił o co kaman.
    > Może zamiast ataku ad personam, odniesiesz sie jednak do tego czy STOP na
    > zielonej strzałce jest rzeczywiście potrzebny czy nie, zamiast isc z
    > dyskusja w strone - czy jak ktos uwaza ze jakis przepis jest głupi to juz
    > jest morderca i zdrajca czy jednak tylko pijakiem? :)

    Postawmy sprawę trochę inaczej. STOP przed zieloną strzałką jest lepszy niż
    brak strzałki. I to by w zasadzie temat załatwiało. :P

    Teraz przeanalizujmy dlaczego przepis wszedł i dlaczego prawdopodobnie nie
    jest już jak dawniej. Brak STOPu mógłby działać przez zieloną strzałką
    tylko wtedy gdyby _wszyscy_ jeździli uważnie. A to jest nie do
    zrealizowania, bo ja jeżdżę uważnie, a któegoś dnia mogę doznać
    pomroczności (a przynajmniej tego nie wykluczam). Dlatego kiedyś było
    inaczej, a potem wprowadzono przepis dla ochrony (aby nie rezygnować
    zupełnie ze strzałek?). Wiadomo, dostali rykoszetem ci jeżdżący "uważnie",
    ale takie są "mankamenty" życia w społeczeństwie.

    Podobnie kiedyś ścieki płynęły rynsztokiem, teraz jest kanalizacja i zakaz
    wylewania ścieków. Jednemu się to podoba, drugiemu nie i chętnie by szambo
    wylewał pod płotem konia -- ale pewnie koń by się pieklił że "jakto tak!
    przecież tak nie można!". Z paleniem papierosów było podobnie, podobnie mam
    nadzieję się stanie ze spalaniem drewna/węgla. Ja uważam że to truje,
    śmierdzi, skraca niepotrzebnie i uprzyksza życie. Itd.

    :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2017-02-06 09:10:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 Feb 2017 07:00:50 +0000 (UTC), Budzik

    > nic nie rozumiem...

    Lepsza strzałka ze STOPem niż brak strzałki. Proste.

    --
    Pozdor
    Myjk