  • 31. Data: 2017-02-05 21:42:00
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-05 o 18:33, RadoslawF pisze:

    > Przepis o zatrzymaniu się wprowadzili kiedy strzałka była metalowa
    > i było to logiczne. Teraz kiedy zostały tylko świecące i zapalając
    > się wpuszczają na znanych mi skrzyżowaniach tylko bezkolizyjnie sensu
    > ten przepis nie ma żadnego.

    Chyba niewiele znasz skrzyżowań.

  • 32. Data: 2017-02-05 21:43:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-05 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > To juz tylko i wyłącznie kwestia przyjetej nomenklatury.
    > Ja powiem ze to zielone warunkowe i mam tak samo racje jak Ty... :)

    Tylko we własnym mniemaniu.

  • 33. Data: 2017-02-05 21:58:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-02-2017 o 21:43, Poldek pisze:

    > Tylko we własnym mniemaniu.

    Uparty osioł.
    PLONK

  • 34. Data: 2017-02-05 22:00:19
    Temat: Re: Akcja Strzalka. To nie to samo.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 12:53, Geneko pisze:
    > bo jest obowiązek zatrzymania się.

    I po co ten obowiązek skoro wystarczyłoby ustąpienie pierwszeństwa?

    Logika się kłania. A jak kierowcy się nie stosują i wymuszają to stanąć
    w krzakach i wtedy łupić tych co wymuszają.

    W mordę. Żeby dorosłym ludziom po szkołach z normalnym ilorazem
    inteligencji takie rzeczy tłumaczyć.
    Żałość :-)

  • 35. Data: 2017-02-05 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Tylko we własnym mniemaniu.

    Moglibyśmy długo na ten temat dyskutować.
    Przykładowo, skoro to czerwone to dlaczego mozna jechac? Na CZERWONYM?
    Oszalałes? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 36. Data: 2017-02-05 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Ja idę z dyskusją w tą stronę, że przepis jest taki, jaki jest. A nie
    > taki, jakby sobie życzył np. Cavalino.

    To nie ma miejsca na dyskusje - wiadomo, ze jest taki jest.
    Zupełnie ina sprawa to czy on jest sensowny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 37. Data: 2017-02-05 22:05:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 21:34, Poldek pisze:
    > Ja idę z dyskusją w tą stronę, że przepis jest taki, jaki jest. A nie
    > taki, jakby sobie życzył np. Cavalino.

    To może się nie odzywaj bo wiemy jaki on jest.

    Wiemy że jest głupi i trzeba go zmienić a nie urządzać łapanki.

    Chcesz się wypowiedzieć to napisz że jest mądry a może nawet podasz
    jakieś argumenty.
    Wtedy się ustosunkujemy albo i nie :-)

  • 38. Data: 2017-02-05 22:06:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-02-2017 o 22:00, z pisze:

> [...]
    > w krzakach i wtedy łupić tych co wymuszają.
    >
    > W mordę. Żeby dorosłym ludziom po szkołach z normalnym ilorazem

    Naprawdę się zastanawiam, czy ten iloraz przypadkiem w populacji nie
    spada, patrząc na wypowiedzi i decyzje sporych grup ludzi ostatnio.

    Może zlikwidowaliśmy za dużo naturalnych zagrożeń i głupole, którzy
    normalnie powinni szybko wyginąć, nie dość że tego nie robią, to jeszcze
    przekazują dalej swój materiał genetyczny, i to w tempie wyższym niż ci
    bardziej rozgarnięci....

  • 39. Data: 2017-02-05 22:19:38
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > No i bardzo dobrze.

    Dlaczego dobrze? (nawet bardzo dobrze)
    Zatrzymywanie się na niejednokrotnie pustej drodze jest dobre?
    Po co w takiej sytuacji się zatrzymywać?

  • 40. Data: 2017-02-05 23:14:17
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-02-05 09:10, Poldek wrote:
> [...]
    wie-ka%c5%bcdy-kierowca-ignoruje-ten-przepis-a-cz%c4
    %99%c5%9b%c4%87-nawet-go-nie-zna-posypi%c4%85-si%c4%
    99-mandaty/ar-AAmC8tt

    > No i bardzo dobrze.

    nie

    kolejny glupi przepis ktory powoduje ze jest nasrane znakami,
    ograniczeniami, przepisy sprowadza sie do absurdu 'sprawdz ksiegi
    wieczyste przed wjazdem na skrzyzowanie'

    jezeli przepisy sluza tylko temu zeby policjanci mieli co robic to jest
    bardzo zle a nie bardzo dobrze