    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja Strzalka
    Date: Mon, 6 Feb 2017 10:49:47 +0100

    dyskusyjnych:o79aun$fhs$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 05.02.2017 o 00:39, J.F. pisze:
    >> http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najlepsze-akcje/pra
    wie-ka%c5%bcdy-kierowca-ignoruje-ten-przepis-a-cz%c4
    %99%c5%9b%c4%87-nawet-go-nie-zna-posypi%c4%85-si%c4%
    99-mandaty/ar-AAmC8tt

    >Jeszcze jedna akcja, której celu nie rozumiem. Czy chodzi (znowu) o
    >kasę, czy o dalszą tresurę obywateli?

    Rzadzi "Prawo i ..." ? To co sie dziwisz, ze nie toleruja lamania
    prawa, ktore faktycznie jest nagminne :-)

    Ale tak naprawde to sie trzeba zastanowic nad sensownoscia tego
    przepisu,
    jesli dobry, to dyscyplinowac, jesli zly, to skasowac :-)

    >Miałem nieprzyjemność zapłacić mandat za niezatrzymanie nie na znaku
    >STOP. Środek dnia, widoczność bez ograniczeń, tor kolejowy widoczny
    >na kilometr w obie strony, tor pojedynczy, po którym przejeżdżają 2
    >pociągi na dobę (słownie dwa).

    Ale nie wiesz kiedy, a zawsze moga puscic poza rozkladem :-)

    >Żałuję natomiast, że nie ma akcji "rower na pasach", która by
    >uświadomiła niektórym rowerzystom, że rower to też pojazd i tak samo,
    >jak samochód przez przejście dla pieszych przejeżdżać (wzdłuż) nie
    >powinien.

    Akurat byla akcja "rower won z chodnika", nie wiem czy w calym kraju,
    czy tylko we Wroclawiu.

    A przejscie ... prawde mowiac nie mam nic przeciwko, zeby rowerzysta
    przejezdzal na pasach, pod warunkiem ze sie dopisze "z predkoscia
    pieszego" i moze jeszcze "ustepujac pierwszenstwa pojazdom", albo
    "zatrzymujac sie przed wjazdem na przejscie" :-)
    Co prawda z predkoscia pieszego jechac sie nie da, a troche szybciej
    jest juz za szybko, wiec trzeba postawic na to drugie ...

    Bo alternatywa ... domaluja do pasow "przejazd dla rowerow" i bedzie
    zle :-)

    J.