  • Data: 2017-02-05 16:41:03
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Poldek w
    <news:58973ef2$0$660$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Szanowni Państwo, nie wprowadzajmy dezinformacji na poważnej grupie.
    > Tzw. "zielona strzałka" to jest CZERWONE światło i należy się
    > bezwzględnie zatrzymać. To duże CZERWONE światło - proszę się uważnie
    > przyjrzeć. Tak, ono tam zawsze jest.

    Temu nikt nie zaprzecza, tylko często i gęsto zamiast S-2 w prawo powinny
    być ustawione S-3 (oddzielny pas), skoro te z prawej mają do swego skrętu w
    lewo S-3e (bez możliwości zawrócenia), piesi mają CZERWONE zarówno przed jak
    i po skręcie (nie ma tramwajów i lektyk...), i sens zatrzymania się przed
    sygnalizatorem jest jakby żadem (ale czekam, może uświadomisz, że jednak
    jest w przypadku opisanym powyżej).
    To, że jeden Galas z kolejnym mu podobnym nie potrafi zrozumieć zapisu:
    "9. Znaki i sygnały dotyczące organizacji ruchu [...] podane są
    przykładowo."

    Nie ma powodu prawnego, żeby nie ustawiać S-3 w prawo -- no chyba. ze troska
    o budżet i braki w związku z 500+.

    Ja kiedys w Lublinie widziałem S-2 ze strzałką na wprost, i ta miała powód,
    bo skoro na przejściu nie było pieszych (a mieli zielone) to nie było sensu
    stać.

    --
    'Tom N'