    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Ajax - kwestie bezpieczeństwa
    Date: Fri, 21 Dec 2012 11:06:18 +0100

    W dniu 2012-12-20 23:12, Tomek Kańka pisze:

    > Ciesze się, że trochę pomogłem, choć przyznam, że wciąż mam kłopot ze
    > zrozumieniem Twojego problemu:). Co ja chciałem głownie przekazać, to że
    > nie widzę żadnej róznicy ajax vs link vs submit z punktu widzenia
    > bezpieczeństwa,

    Diabeł tkwi w szczegółach. Zupełnie inna jest implementacja obu tych
    sposobów przetwarzania treści. Ajaxa używałem do tej pory sporadycznie
    do realizacji pierdół typu kalendarze itp. Teraz mam poważniejsze
    wyzwanie. Muszę zadbać o kwestie bezpieczeństwa. Nie bardzo potrafiłem
    wymyślić koncepcję przepływu informacji po stronie serwera stymulując ją
    Ajaxowymi okienkami bez przekazywania do Ajaxa danych, które nie powinny
    trafiać do przeglądarki.