  • 51. Data: 2010-07-13 00:43:48
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CeSaR pisze:

    > W E-klasie to hydro niby ma być synonimem luksusu skoro w "biednych"
    > wersjach nie ma go nawet za dopłatą?

    Ale ja nie wiem co was tak dziwi? To ze producent nie oferuje bogatszego
    wyposazenia do najmniejszych silnikow?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 52. Data: 2010-07-13 08:48:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    A r t i e wrote:

    > Dla mnie ideałem jest wogóle brak brzmienia silnika - tak jak w klasie
    > S.

    To wyłóż sobie dowolne auto matami dźwiękochłonnymi i nie będziesz
    słyszał. ;)

  • 53. Data: 2010-07-13 09:36:20
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale ja nie wiem co was tak dziwi? To ze producent nie oferuje bogatszego
    > wyposazenia do najmniejszych silnikow?

    Generalnie tak. A jeśli oferuje to tak jak to było gdzieś wcześniej wpisane-
    za 10000zł.
    Hydro za dychę to worek kasy....

    pzdr

  • 54. Data: 2010-07-13 09:42:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CeSaR pisze:
    > Generalnie tak. A jeśli oferuje to tak jak to było gdzieś wcześniej wpisane-
    > za 10000zł.
    > Hydro za dychę to worek kasy....

    Jak a 10kpln to uczciwa cena.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 55. Data: 2010-07-13 11:16:44
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    > To wyłóż sobie dowolne auto matami dźwiękochłonnymi i nie będziesz
    > słyszał. ;)

    Wątpię czy w jakimś małym autku np. panda wyłożenie matami by dało takie wyciszenie.

  • 56. Data: 2010-07-14 12:57:24
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    > No właśnie dlatego -- żebyś wszedł w cenę "prawie domu".

    Jescze jedno-jest to sprzeczne z ostatnio, moim zdaniem, pozorowaną ekologicznością
    która promuje MB. Bo z 1 strony się chwali ile
    wlezie "Blue Efficiency", a z drugiej strony jeśli chce się mieć E o full komforcie
    to MB wymusza zakup paliwożernych i
    nienajnowocześniejszych V8 (standard) i V6 (ale tu dopiero to opcja). Znalazłem dowód
    że to posługiwanie się przez MB hasłami blue
    to tylko pozorowanie i pusta reklama.

  • 57. Data: 2010-07-16 10:33:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    A r t i e wrote:

> [...]
    > (standard) i V6 (ale tu dopiero to opcja). Znalazłem dowód że to
    > posługiwanie się przez MB hasłami blue to tylko pozorowanie i pusta

    To Ty myślałeś, że tam siedzą jacyś fanatyczni ekolodzy? Jest taka
    wersja, bo jest na nią zapotrzebowanie na rynku, proste i logiczne.