  • 11. Data: 2010-07-10 21:34:03
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    news:i19jlb$3o8$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    CGI (1.8 litra, 204KM i 7.5 do setki) ?

    tych nieco mniej zostaje merc z klasycznym

    > A Merc z klasycznym zawieszeniem to nei jest przypadkiem rozsądniejsze rozwiązanie?
    ;)

    Raz jechałem klasą S poprzedniej generacji, na S mnie nie stać ale nowe E z air to
    wydaje mi się będzie tak samo dobre.. jeśli S to
    ideał..

  • 12. Data: 2010-07-10 21:56:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    A r t i e wrote:

    > To to jest po prostu zwykła złośliwość handlowa a nie technika.

    Dlaczego? To raczej naturalne, że do tańszych wersji nie można zamówić
    niektórych dodatków albo są one baaardzo drogie.

  • 13. Data: 2010-07-10 22:00:10
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    > Dlaczego? To raczej naturalne, że do tańszych wersji nie można zamówić
    > niektórych dodatków albo są one baaardzo drogie.

    Ale technicznie do silnika 204KM możnaby bez problemu dać airmatic, a jego osiagi 7.5
    do setki wcale nie są takie słabe

  • 14. Data: 2010-07-10 22:10:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    A r t i e pisze:

    > Ale technicznie do silnika 204KM możnaby bez problemu dać airmatic, a
    > jego osiagi 7.5 do setki wcale nie są takie słabe

    To moze kup sobie z mocniejszym silnikiem?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 15. Data: 2010-07-10 22:13:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Jul 2010 22:10:22 +0200, DoQ wrote:

    >To moze kup sobie z mocniejszym silnikiem?

    Co mu od razu podniesie cene o dodatkowe 15% podatku.

    J.

  • 16. Data: 2010-07-10 22:21:10
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    > Co mu od razu podniesie cene o dodatkowe 15% podatku.
    >
    > J.

    Właśnie a te 7.5 do 100 starczy

  • 17. Data: 2010-07-10 22:23:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Co mu od razu podniesie cene o dodatkowe 15% podatku.

    Jakiego podatku?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 18. Data: 2010-07-10 22:29:54
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Są wersje w których hydro jest w standardzie.

    w mercedesie też są ;) E500, w reno też były
    tylko wszystko w cenie "prawie domu" :) ale fakt w C5 sporo tańsze.

    może jakieś nowe audi a8 z usa taniej wyjdzie z odpowiednikiem airmatica ?

    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2010-07-10 22:55:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    A r t i e wrote:

    > Ale technicznie do silnika 204KM możnaby bez problemu dać airmatic, a
    > jego osiagi 7.5 do setki wcale nie są takie słabe

    To kto by wtedy kupił większy? ;) Ciesz się, że w tańszej wersji masz tak
    dobry silnik, a nie marudź, że nie ma airmatic. ;)

  • 20. Data: 2010-07-10 23:10:25
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    > To kto by wtedy kupił większy? ;)

    własnie to złośliwość

    Ciesz się, że w tańszej wersji masz tak
    > dobry silnik, a nie marudź, że nie ma airmatic. ;)

    Kupie audi a6