  • Data: 2010-07-11 11:45:50
    Temat: Re: Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Jul 2010 01:26:51 GMT, to wrote:
> [...]

    Moze sie okazac ze plyta z duza iloscia ram obsluguje juz tylko proce
    z rodziny "mocnych", a plyta pod mocne proce wymaga dwoch modulow
    pamieci w najnowszej wersji, a te moduly dostepne juz tylko 1G minimum
    ..

    >Chyba jak sobie kupisz części na Allegro. Ew. tylko w niektórych
    >(tańszych) firmach. Jakiś czas temu szukałem laptopa z dużą matrycą i
    >wysoką rozdzielczością, ale kompletnie nie zależało mi na dużej mocy
    >obliczeniowej czy wydajności 3D. Takie modele praktycznie nie istniały.
    >Albo chcieli, żebym dopłacił drugie tyle za rzeczy, których nie
    >potrzebuje albo laptop miał beznadziejną matrycę. W końcu znalazłem, ale
    >nie było łatwo.

    troche dlatego ze laptop, troche dlatego ze duza firma.
    Laptopa nie poskladasz tak z klockow jak blaszaka, a duze firmy tez
    unikaja skladania i robia gotowe "modele".
    Do tego doszlo ze jak chcialem kupic toshibe z windows XP
    professional, to sie okazalo ze musze w ogole na co innego patrzec,
    bo "windows jest u nas preinstalowany, professional jest dostepny na
    laptopy klasy business, a pan by chcial laptopa klasy domowej".
    A tam tylko XP Home do wyboru.

    J.