  • 190. Data: 2020-10-07 19:59:53
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Oczywiście że tak. Żaden ubezpieczyciel nie chce płacić, jak może
    > tego nie robić.

    Mam wrazenie ze logika TU dziwnymi sciezkami chadza...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 192. Data: 2020-10-07 22:58:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2020 o 18:28, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    Odhibernowali Cię?
    Temat jest skończony od dawna.

  • 193. Data: 2020-10-25 11:06:48
    Temat: Re: Agresywne zepchnięciezł
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-31 11:56, Pete wrote:

    > Skoro podatki można (a nawet trzeba) płacić od dochodu, to dlaczego niby
    > kwota podatku od niesubordynacji nie mogłaby być w ten sam sposób
    > naliczana?
    >
    > Chociaż niestety większość karków w BMW oficjalnie nie ma żadnych
    > dochodów, więc to byłby strzał w stopę.
    >
    > Lepszym rozwiązaniem byłby miks dochodu i wartości auta.

    Czyli: nic nie mają, ale okradnijmy ich.

  • 194. Data: 2020-10-25 11:17:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-31 15:11, Poldek wrote:

    > To jest najlepszy pomysł, gdyż dla mnie najprostszy, a jest szansa, że
    > obywatel dostanie czerwoną kropkę w badzie danych i konkretną zwyżkę OC
    > w kolejnych okresach.

    To to jego samochód był? Ma w ogóle samochód?

    > A szczególnie, jeśli mu się coś podobnego powtórzy.

    Ile jechałeś tym leewym?

    > Twój pomysł jest fajny, ale typu "a trzeba było wcześniej". Ja się nie
    > pytam, co trzeba było wcześniej zrobić, a teraz jest już za późno, tylko
    > co można teraz zrobić.

    Często masz takie przygody?

    > I tak też uczyniłem - w aplikacji Warta, gdzie jest zarejestrowana
    > szkoda pod właściwym numerem dodałem notatkę od siebie dla ubezpieczyciela.

    No to pewnie wkrótce zmienic się system ubezpieczeń.

  • 195. Data: 2020-10-25 11:22:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-31 11:40, Poldek wrote:

    > Tak jest, własnym nagraniem chciał przekonać policjantów, że to ja
    > powinienem zostać ukarany, bo jechałem za wolno i zbyt długo lewym
    > pasem. Nie udało mu się przekonać policjantów.

    No ale nas trochę przekonał :-)

  • 196. Data: 2020-10-25 11:36:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-31 09:32, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    zatrzymac uprawnienia i skierowac kierowce na badania psychiatryczne :-)

    Czego się spodziewasz po tych badaniach? Może nogę mu podłóż lub tp

    > PS oczywiscie zrobiles kopie ? zamaz tablice i dawaj online :-)

    Mnie ciekawi o jakim ukaaraniu mowa.

  • 197. Data: 2020-10-25 11:37:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-31 12:17, Cavallino wrote:

    > Otóż to.

    > I tak być powinno.
    > Dzban blokujący lewy pas płaci za nieuprawnioną jazdę lewym pasem, a
    > furiat który nie wycyrklował odległości przy zmianie pasa, za
    > nieprawidłową zmianę pasa i spowodowanie kolizji.
    >
    > Inaczej dzban nadal będzie przekonany, że wolno mu się wlec lewym pasem
    > jak długo mu się podoba.

    W mieście? Wydumany problem.

  • 198. Data: 2020-10-25 11:50:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-31 20:02, mk4 wrote:

    > Z tych twoich opisow wychodzi, ze masz jakies fundamentalne problemy w
    > prowadzeniu pojazdu.
    > Zamiast po prostu dynamicznie dostosowywac styl jazdy do panujacej
    > sytuacji ty stosujesz jakies wlasne praktyki i sa z tego same problemy.
    > A to nie udaje ci sie zjechac spowrotem na prawy pas po wyprzedzaniu, a
    > to znow zajac wlasciwej pozycji do skretu w lewo nie blokujac wczesniej
    > lewego pasa.
    >
    > Same problemy. A moze wystarczy po prostu dostosowac sie do sytuacji.
    > Przyspieszyc kiedy trzeba, zwolnic kiedy trzeba. A nie blokowac droge
> [...]

    No gdyby nie jechał na tempomacie to by chyba nie wjechał w tego co go
    wyprzedził. Ale czy tak dynamicznie jadąc nie wywołałby znieciepliwienia
    u tych co za nim to wcale nie jest pewne. Ludzie patrzą ze swojej
    perspketywy.

  • 199. Data: 2020-10-25 11:51:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:

    > Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie
    > pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie potrzebuję
    > takich urozmaiceń.

    Zaraz, zaraz, wikłasz swoje dzieci w prowadzenie po dorgach publicznych?
    To karygodne.

  • 200. Data: 2020-10-25 11:57:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-01 18:30, mk4 wrote:

    > I obudziles sie ...
    >
    > Jak jest staly fotoradar to wiadomo ze jest, wiec te 100-150 metrow
    > mozna odczekac i nikt tutaj nie bedzie mial nic naprzeciwko. Poza tym
    > one stoja czesto tam gdzie moze byc mniej bezpiecznie. To i wszyscy
    > specjalnie zwalniaja w tymi miejscu.

    Wręcz przeciwnie, stoją tam gdzie jest wygodnie łapać.
    http://niusy.pl/@youtube.com/acm

    > A gliny za mniej niz +20 raczej nie zatrzymuja nawet. Zreszta tez
    > wiadomo, ze stoja.

    A wiaodmo, no to nie ma tmeatu.

    > Wiec to twoje cyk to po prostu zwykle histora w stylu "a gdyby tam twoja
    > corka czy babcia szla". Zreszta jak rozumiem mowimy o poruszaniu sie w
    > zakresie 50-70 a nie 90-110 - wiec nie opowiadajmy bajek.
    > Zreszta

    MZ całkiem sensowne tłumaczenie. Ludzie nie bez powodu utrzymują
    mniejszą prędkość. Powodem może być stacjonarny fotoradar, suszarka,
    cokolwiek.