  • 11. Data: 2020-08-31 11:40:43
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 09:32, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --Kierowca miniwana powiedział, że ma nagranie, a ja miałem ze
    > sobą laptopa, więc razem z Policjantami obejrzeliśmy nagranie. Na
    > nagrani widać, jak podjeżdża mi pod zderzak i słychać gniewne komentarze
    > wymieniane między kierującym, a pasażerką (żoną), jakim to patałachem
    > jestem (słowa były dosadniejsze) a następnie żona zachęca kierującego,
    > żeby mnie ukarał za styl jazdy. I to też on czyni już po chwili.
    >
    > znaczy sam sie podlozyl wlasnym nagraniem ? w tej sytuacji policja powinna
    zatrzymac uprawnienia i skierowac kierowce na badania psychiatryczne :-)

    > PS oczywiscie zrobiles kopie ? zamaz tablice i dawaj online :-)

    Tak jest, własnym nagraniem chciał przekonać policjantów, że to ja
    powinienem zostać ukarany, bo jechałem za wolno i zbyt długo lewym
    pasem. Nie udało mu się przekonać policjantów.

  • 12. Data: 2020-08-31 11:47:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 11:37, Poldek pisze:

    > Tak właśnie kierujący miniwanem starał się przekonać policjantów, że to
    > ja powinienem zostać ukarany

    Ale za co powinieneś?
    Bo za spowodowanie kolizji nie.
    Ale za jazdę lewym pasem - już być może tak.
    I nie odpowiedziałeś na pytanie, czyli pewnie do winy się poczuwasz.

  • 13. Data: 2020-08-31 11:56:45
    Temat: Re: Agresywne zepchnięciezł
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Mateusz Viste.
    On 31.08.2020 09:20 you wrote:

    > 2020-08-31 o 00:15 +0200,
    > =C4=85=C4=87=C4=99=C5=82=C5=84=C3=B3=C5=9B=C5=BA= =C5=BC
    > napisa=C5=82:
    > i. Pomys=C5=82 bardzo ograniczony: jak i=C5=9B=C4=87 w socjalizm, to
    > na ca=C5= =82o=C5=9B=C4=87: cena chleba te=C5=BC niech zale=C5=BCy
    > od zarobk=C3=B3w. Albo niech wszyscy zara= biaj=C4=85
    > identyczn=C4=85 stawk=C4=99 (pracuj=C4=85c lub nie) - b=C4=99dzie
    > pro=C5=9B= ciej.

    Skoro podatki można (a nawet trzeba) płacić od dochodu, to dlaczego niby
    kwota podatku od niesubordynacji nie mogłaby być w ten sam sposób
    naliczana?

    Chociaż niestety większość karków w BMW oficjalnie nie ma żadnych
    dochodów, więc to byłby strzał w stopę.

    Lepszym rozwiązaniem byłby miks dochodu i wartości auta.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2020-08-31 12:04:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 11:47, Cavallino pisze:

    > Ale za co powinieneś?
    > Bo za spowodowanie kolizji nie.
    > Ale za jazdę lewym pasem - już być może tak.
    > I nie odpowiedziałeś na pytanie, czyli pewnie do winy się poczuwasz.

    Jechałem lewym pasem cały czas od Tatarskiej do Powązek Wojskowych. W
    tym zatrzymując się po drodze dwa, albo trzy razy na czerwonym. Jechałem
    tak, gdyż tam są co chwilę a to wyjazd z budowy, a to wyjazd z posesji,
    zatoka przystankowa, na której stoi autobus i zaraz ruszy, a to
    wyprzedzam kogoś, kto jedzie jeszcze wolniej, a to mnie wyprzedza prawym
    ktoś, kto jeszcze bardziej przekracza dopuszczalną niż ja - tzw.
    slalomiarz. Policjanci obejrzeli to przydługawe nagranie i dali sobie
    przez pół godziny opowiadać, jak bardzo to było niewłaściwe, że jechałem
    lewym pasem i do tego tak wolno, czyli niewiele przekraczając
    dopuszczalną. A ja w tym czasie jadę stabilnie i nie wykonuję
    pierdyliona manewrów zmiany pasa raz w jedną, raz w drugą.

  • 15. Data: 2020-08-31 12:06:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 08:03, ToMasz pisze:

    > akurat w tej sytuacji widzę inne rozwiązanie. może przypadkiem nasz
    > kolega zachował nagranie dla siebie? W każdym razie powinien zgłosić
    > ubezpieczycielowi sprawcy, że to było działanie celowe, zaplanowane, a
    > nie "błąd ludzki" podczas prowadzenia samochodu. w takim przypadku
    > ubezpieczyciel powinien poprosić sprawce o zwrot 100%. naganie może pomóc.
    > ToMasz

    I to jest najlepszy pomysł.

  • 16. Data: 2020-08-31 12:06:26
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Tak jest, własnym nagraniem chciał przekonać policjantów, że to ja powinienem
    zostać ukarany, bo jechałem za wolno i zbyt długo lewym pasem. Nie udało mu się
    przekonać policjantów.

    bo brak zwiazku z akcja pacjenta ... ale na stop chamie bylo juz kilka przypadkow
    kiedy nagrywajacy wali samozwanczego w regulatora ruchu, koniec zawsze ten sam ...
    dzban placi

  • 17. Data: 2020-08-31 12:09:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 12:04, Poldek pisze:

    > Jechałem lewym pasem cały czas od Tatarskiej do Powązek Wojskowych.

    A w metrach to ile to jest?

> [...]
    > zatoka przystankowa, na której stoi autobus i zaraz ruszy, a to
    > wyprzedzam kogoś, kto jedzie jeszcze wolniej, a to mnie wyprzedza prawym

    Czyli sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - skoro dało się Ciebie
    wyprzedzić prawym pasem, to jak najbardziej złamałeś przepis i
    powinieneś być ukarany.
    Lewy pas nie służy do "jazdy bo coś tam", tylko do wyprzedzania - i
    wyłącznie do tego.

    Takich miłośników lewego pasa widzę codziennie i każdy z nich miałby
    podobnie kretyńską wymówkę.

> [...]
    > przez pół godziny opowiadać, jak bardzo to było niewłaściwe, że jechałem
    > lewym pasem i do tego tak wolno, czyli niewiele przekraczając

    To tylko potwierdza opinie o polskiej policji - interesują się wyłącznie
    przekraczaniem prędkości, resztę mają w pompie.
    Powinni ukarać Was obu bo było za co.

  • 18. Data: 2020-08-31 12:17:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 12:06, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    zostać ukarany, bo jechałem za wolno i zbyt długo lewym pasem. Nie udało mu się

    Otóż to.

    >ale na stop chamie bylo juz kilka przypadkow kiedy nagrywajacy wali samozwanczego w
    regulatora ruchu, koniec zawsze ten sam ... dzban placi

    I tak być powinno.
    Dzban blokujący lewy pas płaci za nieuprawnioną jazdę lewym pasem, a
    furiat który nie wycyrklował odległości przy zmianie pasa, za
    nieprawidłową zmianę pasa i spowodowanie kolizji.

    Inaczej dzban nadal będzie przekonany, że wolno mu się wlec lewym pasem
    jak długo mu się podoba.

  • 19. Data: 2020-08-31 12:22:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 12:09, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > To tylko potwierdza opinie o polskiej policji - interesują się wyłącznie
    > przekraczaniem prędkości, resztę mają w pompie.

    Mogę ci tylko napisać, co odpowiedzieli policjanci na zarzut poparty
    nagraniem - że owszem jest zasada poruszania się prawym pasem, ale jest
    ona bezwarunkowa. Jeżeli np. jestem wyprzedzamy przez pojazd jadący
    prawym pasem, to nie mogę zjechać na prawy pas zajeżdżając mu drogę.
    Ponieważ wykonując manewr zmiany pasa ruchu należy zachować szczególną
    ostrożność i udzielić pierwszeństwa kierującemu, który już porusza się
    po pasie na który chcemy wjechać.

  • 20. Data: 2020-08-31 12:22:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A ja w tym czasie jadę stabilnie i nie wykonuję pierdyliona manewrów zmiany pasa
    raz w jedną, raz w drugą.

    to jest ewidentnie zachowanie aspoleczne :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=zCwRv7p3h9w

    4:35 kolejny dzban ktorego powinni pozbawic uprawnien