  • 21. Data: 2020-08-31 12:25:22
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:riiinq$7ck$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 31-08-2020 o 12:06, Przemek Jedrzejczak pisze:

    >Otóż to.

    >I tak być powinno.
    >Dzban blokujący lewy pas płaci za nieuprawnioną jazdę lewym pasem, a
    >furiat który nie wycyrklował odległości przy zmianie pasa, za
    >nieprawidłową zmianę pasa i spowodowanie kolizji.

    Owszem, tylko ze tu miasto bylo, i kolega nawet lekko przekraczal
    dopuszczalna.
    W dodatku moze powiedziec, ze musi wczesniej zmienic na lewy pas, bo
    potem sie nie uda - tu chyba jacys sami policjanci w cywilu jezdza,
    skoro tyle przekraczaja :-)

    >Inaczej dzban nadal będzie przekonany, że wolno mu się wlec lewym
    >pasem jak długo mu się podoba.

    Np elektrykiem wyprzedzajac kolumne tirow z prekoscia 110 :-P

    J.

  • 22. Data: 2020-08-31 12:29:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciebie to nie dotyczy, bo elektrycznie niezapierdalasz prawym.

    -----

  • 23. Data: 2020-08-31 12:31:12
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Dzban blokujący lewy pas płaci za nieuprawnioną jazdę lewym pasem, a
    furiat który nie wycyrklował odległości przy zmianie pasa, za
    nieprawidłową zmianę pasa i spowodowanie kolizji.

    tylko ze furiat nadaje sie do leczenia, w Niemczech policjant od reki zabralby mu
    prawko i najprawdopodobniej skierowal na MPU

    GEFÄHRDUNG IM VERKEHR: DICHTES AUFFAHREN MIT LICHTHUPE

    Dichtes Auffahren mit Lichthupe ist als Nötigung einzuordnen und kann zu einer
    Gefährdung im Straßenverkehr führen. Wer jemanden im Straßenverkehr zu einer
    Handlung, Duldung oder Unterlassung droht, riskiert nicht nur die Entziehung der
    Fahrerlaubnis, drei Punkte und ein Fahrverbot (ein bis drei Monate), je nach Vorfall
    muss der Drängler auch mit einer Freiheitsstrafe von bis zu drei Jahren oder einer
    Geldstrafe rechnen.

    czyli tzw poganiacze nie trzymajacy odstepu i uzywajacy dlugich oprocz pozbawienia
    uprawnien musza sie liczyc z pozbawieniem wolnosci na okres 1-3 lat

    w Bolandzie zas Prawi i Sprawiedliwi zwani tez Partia Wariatow Drogowych toleruja zas
    takie wyczyny bo jak tu zamykac wlasnych kierowcow BOR/SOP ?
    kto zawiezie prezydenta na narty czy chytra babe do Radomia ?

  • 24. Data: 2020-08-31 12:31:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Udaj się na jakiś kurs.
    Poza tym jako kiepski kierowca raczej czytaj niż pisz.

    -----
    Lewy pas nie służy do "jazdy bo coś tam", tylko do wyprzedzania - i wyłącznie do
    tego.

  • 25. Data: 2020-08-31 12:35:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-08-31 o 12:22, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > --A ja w tym czasie jadę stabilnie i nie wykonuję pierdyliona manewrów zmiany pasa
    raz w jedną, raz w drugą.

    > to jest ewidentnie zachowanie aspoleczne :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=zCwRv7p3h9w
    >
    > 4:35 kolejny dzban ktorego powinni pozbawic uprawnien

    Chodzi ci, że nagrywający?
    Ja tam widzę, że to jest po pierwsze droga ekspresowa, a po drugie
    nagrywający cały czas wyprzedza. Natomiast w 4:48 pojawia się typ
    patologiczny, który powinien zostać pozbawiony uprawnień.

    Jeżeli to ma być nawiązanie do mojego przypadku, to ja jechałem nie
    ekspresową, tylko zwykłą dwujezdniówką w środku miasta, gdzie co parę
    metrów jest wyjazd/wjazd do posesji i ktoś do/z tych posesji
    wyjeżdża/wjeżdża, zatoki przystankowe do/z których zjeżdżają wcześniej
    zwalniając autobusy, albo wyjeżdżają autobusy. A prędkość dopuszczalna
    to 50 km/godz.

  • 26. Data: 2020-08-31 12:48:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]
    >sobą laptopa, więc razem z Policjantami obejrzeliśmy nagranie. Na
    >nagrani widać, jak podjeżdża mi pod zderzak i słychać gniewne
    >komentarze
    >wymieniane między kierującym, a pasażerką (żoną), jakim to patałachem
    >jestem (słowa były dosadniejsze) a następnie żona zachęca
    >kierującego,
    >żeby mnie ukarał za styl jazdy. I to też on czyni już po chwili.

    >znaczy sam sie podlozyl wlasnym nagraniem ? w tej sytuacji policja
    >powinna zatrzymac uprawnienia i skierowac kierowce na badania

    Powinna, ale tez on powinien uwazac co mowi do rejestratora.
    Bo z jego kamery sprawa moze wygladac tak, ze chcial wyprzedzic
    zawalidroge, a ten najwyrazniej przyspieszyl w czasie wyprzedzania, i
    dlatego trafil mu w bok, zamiast przed niego :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-08-31 12:48:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 12:25, J.F. pisze:

    > Owszem, tylko ze tu miasto bylo,

    I co z tego?
    Prawy wolny - jedziesz prawym, odstępstw z tytułu "miasto" nie ma.

    > Np elektrykiem wyprzedzajac kolumne tirow z prekoscia 110 :-P

    Dopóki wyprzedzasz to wolno.
    W odróżnieniu od wleczenia się lewym pasem "bo tak".

  • 28. Data: 2020-08-31 12:51:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 12:22, Poldek pisze:

    > Mogę ci tylko napisać, co odpowiedzieli policjanci na zarzut poparty
    > nagraniem - że owszem jest zasada poruszania się prawym pasem, ale jest
    > ona bezwarunkowa.

    No właśnie.
    A Ty się nie dostosowałeś - i dlatego mandat Ci się należał również.

    > Jeżeli np. jestem wyprzedzamy przez pojazd jadący
    > prawym pasem, to nie mogę zjechać na prawy pas zajeżdżając mu drogę.

    Też mi nowość.

    > Ponieważ wykonując manewr zmiany pasa ruchu należy zachować szczególną
    > ostrożność i udzielić pierwszeństwa kierującemu, który już porusza się
    > po pasie na który chcemy wjechać.

    Ale to dotyczyło raczej lewego pasa i zjechania furiata na Ciebie.
    Więc chyba coś nie bardzo zrozumiałeś o czym była mowa.

  • 29. Data: 2020-08-31 12:53:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2020 o 12:35, Poldek pisze:

    > Jeżeli to ma być nawiązanie do mojego przypadku, to ja jechałem nie
    > ekspresową, tylko zwykłą dwujezdniówką w środku miasta,

    Nie ma znaczenia - reguły są te same.

> [...]
    > wyjeżdża/wjeżdża, zatoki przystankowe do/z których zjeżdżają wcześniej
    > zwalniając autobusy, albo wyjeżdżają autobusy. A prędkość dopuszczalna

    I uważasz, że o daje Ci jakiekolwiek prawa do jazdy lewym pasem?
    Zacytuj przepis !!!!!

    HINT: Nie ma takiego - po prostu łamiesz prawo jadąc w ten sposób.

  • 30. Data: 2020-08-31 13:09:45
    Temat: Re: Agresywne. Lewy pas nie służy do cavallinowania.
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > skoro dało się Ciebie wyprzedzić prawym pasem, to jak najbardziej złamałeś
    > przepis i powinieneś być ukarany.
    > Lewy pas nie służy do "jazdy bo coś tam", tylko do wyprzedzania

    Lewy pas nie służy do cavallinowania.
    Korona z głowy tamtemu nie spadła, jeżeli wyprzedził z prawej.

    Bardzo dobrze, że są tacy co jadą lewym pasem z max dozwoloną prędkością,
    bo zmuszają cavallinów do jazdy z prędkością dopuszczalną.
    Cały czas "trąbią", że nadmierna prędkość i zbyt mały odstęp
    są przyczyną bardzo wielu wypadków.