  • 151. Data: 2020-09-04 11:26:36
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-03 o 16:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Jak jedziesz 105, to pewnie nie masz, ale jak widac to jazda 200 nie
    > jest ci obca.
    > No i jak jest jedna ciezarowka to nie ma problemu, dwie nie ma, ale jak
    > sa caly czas ?

    Jak wspomniałem wyżej - jeśli już jadę pod 200,- to biorę sobie za
    przewodnika, przecinaka i przepychacza czarne ałdi lub beemwe z
    mrugającymi zenonami. Po drugie, wiem że taka jazda ma jakikolwiek sens
    tylko w niedzielę rano. W innych okolicznościach rozpędzanie się pod 200
    nie ma sensu, gdyż skutkuje za niedługo koniecznością używania hamulców,
    a jazda na zasadzie pyta-hebel generuje tylko niepotrzebne zużycie
    paliwa, klocków hamulcowych, hałas i spaliny.
    Ja zwyczajnie rozumiem, że ktoś może jechać 120@120, a nawet wyprzedzać
    TIRy 110@140 na autostradzie. Nie mam z tym problemu. Spokojnie poczekam
    i to utrzymując bezpieczną odległość. Koronawirus mi z głowy nie spadnie.

  • 152. Data: 2020-09-04 11:33:11
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-03 o 08:01, Uzytkownik pisze:

    > W tej sytuacji oznacza to ni więcej ni mniej tylko jesteś zawalidrogą,
    > zmuszającym do wyprzedzania Ciebie prawą stroną.

    Nigdy nikogo nie zmuszam do wyprzedzania.

  • 153. Data: 2020-09-04 11:40:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-04 o 11:26, Poldek pisze:

> [...]
    > i to utrzymując bezpieczną odległość. Koronawirus mi z głowy nie spadnie.

    I jeszcze w uzupełnieniu - jeżeli zdarzy mi się zapierdalać ponad
    dopuszczalną, a ktoś przede mną jedzie wolniej, to mam przynajmniej tą
    odrobinę przyzwoitości, że zdaję sobie sprawę, że to ja jestem tym,
    który jedzie niezgodnie z przepisami, a tamten człowiek jest bardziej
    normalny niż ja w tym momencie i należy to uszanować.

  • 154. Data: 2020-09-04 12:42:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A tak z ciekawości: ile metrów za?

    -----

  • 155. Data: 2020-09-04 16:25:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-04 o 12:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > A tak z ciekawości: ile metrów za?
    >

    > -----

    Jak już wcześniej wspominałem, jeżdżę na aktywnym tempomacie.
    Automatyka reguluje odległość.
    Tak, ta odległość jest większa niż przeciętny polski zapierdalacz ma w
    zwyczaju utrzymywać.

  • 156. Data: 2020-09-04 17:54:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-09-04 o 11:26, Poldek pisze:
    > W dniu 2020-09-03 o 16:34, J.F. pisze:
    [...]
> [...]

    A niech sobie jedzie ... prawym pasem.

    > TIRy 110@140 na autostradzie. Nie mam z tym problemu. Spokojnie
    > poczekam

    No, niby 110 to sporo wiecej niz 90 i powinno pojsc sprawnie ...

    > i to utrzymując bezpieczną odległość. Koronawirus mi z głowy nie
    > spadnie.

    I jak jest jeden, to odczekasz, a jak jest wiecej ... to predkosc
    spada do 110-100, a chcialo by sie 200 :-)

    A jak on jedzie 110, a Ty 160 ? :-)

    J.

  • 157. Data: 2020-09-04 18:15:01
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-01 19:48, J.F. wrote:
    > Użytkownik "mk4"  napisał w wiadomości grup
    ..
    > [...]
    >
    > Na legalnie jadacych, bo przeciez nie musi oczekiwac, ze Poldek zap* 200
    > :-)

    Tam nic nie ma, ze do "legalnie jadących". Ten co ma pierwszęństwo po
    prostu je ma - bezwarunkowo.

    A mityczna legalność to sobie wlasnie dopowiadaja wszelkiej masci łosie
    i zawalidrogi ;)

    > 200m .. tak na granicy przyzwoitosci :-)

    No jak jedziesz przynajmnie te 140 to moze i tak. Ale jak zagracasz pas
    przy 100-110 to grubo poza zakresem przyzwoitości.

    > Zakladajac dodatkowo, ze nie powinien zjezdzac ciezarowce tuz przed
    > zderzak, tylko 50m przed nia ("polowa tacho"), i zjechac na lewy pas 50m
    > od nastepnej, to co - na 100m ma zjechac ? :-)

    No dokładnie - na 100m. Ma przecież obowiązek zjechac :)

    --
    mk4

  • 158. Data: 2020-09-04 18:20:54
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-04 11:26, Poldek wrote:

> [...]
    > tylko w niedzielę rano. W innych okolicznościach rozpędzanie się pod 200
    > nie ma sensu, gdyż skutkuje za niedługo koniecznością używania hamulców,

    I tu robisz bład. Skutkuje własnie z powodu róznego rodzaju szkodników
    drogowych do ktorych sie tu odnosimy. Arogantów ktorzy nie zważają na
    innych. Maja ich w d i wykonuja manewry jakie im sie podoba.

    I widac dalej już idzie. Normalni ludzie zaczynaja pisać tak jak ty - ze
    sie nie da. Zamiast najpierw piętnować powody dl aktórych sie nie da.
    Czyli po prostu zła jazde. brak obserwacji drogi i lusterek. Brak oceny
    odległosci i predkosci obiektow w otoczeniu. Brak wlasciwej oceny
    sytuacji. Pózniej jeden z drugim zaczyna tłumaczenie od "ja myślałem",
    "ja zakładałem", "wydawało mi się" itd.

    To trzeba piętnować. Jak aroganci zaczna się rozglądać i przestana
    wymuszać pierwszeństwo cały ruch si eu płynni. Moze nie pojedziesz 200,
    ale te 150-160 powinno isc gladko ;)

    --
    mk4

  • 159. Data: 2020-09-04 18:25:38
    Temat: Re: Agresywne.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-09-02 00:12, Frakon wrote:
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > Żadnych przepisów nie łamie.
    > Jedzie właściwym pasem, bo wyprzedza.

    Chyba sie najadleś szaleju. Oczywscie ze lamie. Jest szkodliwym ******,
    który powoduje ciagłe zagrozenie i najlepiej jakby jezdzil autobusem.
    Mając na uwadze problemy jakie ma podczas jazdy oraz sytuacje w jakie
    sie wikła.

    > Nie utrudnia ruchu, bo tam szybsza jazda nie jest dozwolona.
    > Jaki niepotrzebny manewr ? Chciał przekroczyć dozwolona prędkość
    > to wyprzedził z prawej - manewr celowy i potrzebny.

    Mas zjakies deficyty czy co? Gdyby łoś zjechał to nie byłoby potrzeby
    wykonywać żadnego manewru. Ale łoś blokował przez przynajmniej kilometr
    lewy pas i ani myślał tego nie robic.

    Wygląda, że jesteście siebie warci. Przeszkadzanie i utrudnianie to jak
    widać wasza domena. A przepisy oczywiscie i tak lamiecie.

    --
    mk4

  • 160. Data: 2020-09-04 18:31:39
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    > No dokładnie - na 100m. Ma przecież obowiązek zjechac :)
    >
    > --
    > mk4

    Nie ma przecież obowiązku zjechać.