  • 141. Data: 2020-09-03 01:16:32
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-01 o 20:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > A może się ruskich jutubów naoglądał?
    >

    > -----

    Ten człowiek to obywatel polski urodzony w Petersburgu i mający imię i
    nazwisko brzmiące rosyjsko.

  • 142. Data: 2020-09-03 01:18:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-01 o 17:07, mk4 pisze:

    > Bo powinienes - za blokowanie lewego pasa. Zreszta o czym tu mowic - po
    > prostu jezdzisz zle i powodujesz wokol siebie problemy. Przemysl czy aby
    > wszystko z twoja jazda w porzadku.
    > Jazda na zasadzie "wloskiego strajku" - nie jest dobra - a taka dewize
    > zdajesz sie stosowac. Pomijajac, ze blokowales lewy pas co ewidentnie
    > bylo wbrew przepisom.

    Nudzisz.

  • 143. Data: 2020-09-03 06:36:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2020 o 22:32, ToMasz pisze:

    > oczywiście. mnie tylo o kolejność chodzi

    Kolejność jest dobra - winnym zostaje uznany "ten drugi" więc poldek
    dostaje bez większych problemów odszkodowanie. Dodatkowo stukający
    (jeśli rzeczywiście zrobił to specjalnie) prawdopodobnie dostanie
    regres, ale tu już nie poldek się będzie z tym bujał.

    --
    Shrek

  • 144. Data: 2020-09-03 06:54:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-09-03 o 01:15, Poldek pisze:

    > Sądzę, że chciał mi coś udowodnić.
    > Mogły go emocje ponieść i w amoku sam już nie wiedział, co czyni.

    Mógł mieć karabin w bagażniku.

  • 145. Data: 2020-09-03 08:01:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-08-31 o 13:18, Poldek pisze:
    > Jeżeli w jadąc 60@50 chcę zjechać z lewego na prawy, spoglądam w prawe
    > lusterko i widzę, że prawym pasem porusza się pojazd wyglądający na
    > to, że jedzie z większą prędkością niż moja, to co - wolny, czy nie
    > wolny?

    W tej sytuacji oznacza to ni więcej ni mniej tylko jesteś zawalidrogą,
    zmuszającym do wyprzedzania Ciebie prawą stroną. Ponadto nie wiesz do
    czego służą kierunkowskazy.

    Czy to tak trudno jest to pojąć?

    Jeżeli tego nie ogarniasz i nie potrafisz zmieniać pasów ruchu to
    znaczy, że nie nadajesz się do prowadzenia pojazdów po drogach
    publicznych. Poza tym kierunkowskazy służą do zasygnalizowania zamiaru
    zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa ruchu, a nie do ozdoby czy też
    sygnalizowania manewru. Gdybyś wcześniej zasygnalizował zamiar zmiany
    pasa ruchu z lewego na prawy to zapewne nikt by Cię nie wyprzedzał
    prawym pasem.

    Wybacz, ale Twoje tłumaczenia są tak idiotyczne, że zastanawiam się czy
    aby na pewno masz Prawo Jazdy?

  • 146. Data: 2020-09-03 12:32:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-01 o 18:29, J.F. pisze:

    > A teraz sobie wyobraz, ze na tej austradzie jedzie ktos z tempomatem na
    > 100 ... no co, wolno mu, wyprzedza ciezarowki ...

    Nie mam z tym problemu.

  • 147. Data: 2020-09-03 12:34:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-03 o 06:54, cef pisze:

    > Mógł mieć karabin w bagażniku.

    A ja mogłem mieć bąbę atomową.

  • 148. Data: 2020-09-03 16:34:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Nie mam z tym problemu.

    Jak jedziesz 105, to pewnie nie masz, ale jak widac to jazda 200 nie
    jest ci obca.
    No i jak jest jedna ciezarowka to nie ma problemu, dwie nie ma, ale
    jak sa caly czas ?

    J.

  • 149. Data: 2020-09-03 17:59:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale poldkowi nie musi zależeć na czystości sprawy, a jeśli nagranie jest
    > ewidentne, to jest duża szansa, że ubezpieczyciel je wykorzysta.

    Oczywiście że tak. Żaden ubezpieczyciel nie chce płacić, jak może tego nie
    robić.

    --
    Dyskoteka. Podchodzi chłopak do grupy dziewczyn:
    - Cześć ślicznotki.

  • 150. Data: 2020-09-03 18:09:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Cavallino <C...@k...pl> wrote:

    > Ale za co powinieneś?
    > Bo za spowodowanie kolizji nie.
    > Ale za jazdę lewym pasem - już być może tak.

    Może powinien, może nie, ale nie został.

    --
    Panie doktorze, każdej nocy śnią mi się nagie dziewczęta, jak wbiegają
    i wybiegają z pokoju.