  • Data: 2020-09-01 17:34:04
    Temat: Re: Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..
    On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:
    > W dniu 2020-08-31 o 20:02, mk4 pisze:
    [...]
    >Zreszta ta sytuacja taka byla. Miales goscia przez jakis czas na z
    >tylu i ewidentnie chce pojechac szybciej - no to przyspiesz troche,
    >zeby

    Nie tak ewidentnie, skoro dopiero tuz przed skrzyzowaniem sie
    zdecydowal
    wyprzedac z prawej :-)

    >znalezc miejsce na prawym i zjechac. Albo zwolnij zeby zjechac.

    No nie wiem, czy zwolnienie cos da. Na prawym moga jechac zbyt szybko
    :-)
    Co prawda ten z tylu jakos znalazl miejsce - ale nie wiemy czy
    wczesniej bylo

    A druga sprawa - kolega chcial skrecic w lewo.
    A za tym busikiem z tylu pewnie byla cala kolejka szybkich ... i jak
    wted

    Zrob cos
    aby ta sytuacje rozwiazac. W ramach rozsadku. A tutaj przyspieszenie
    na
    chwile o 10km/h i zjechanie byloby zdecydowanie w ramach rozsadku.

    A nie bedziesz kulal sie przez 3km z predkoscia wieksza o 1km/h od
    pojazdu na prawym pasie. No i jednczesnie utyskiwal, ze przeciez
    wyprzedzasz i ze nie ma gdzie zjechac.

    Nie ma bo sam do tego doprowadzasz, zeby nie bylo. Chyba to dosc jasno
    widoczne, ze sam tworzysz swoje problemy i w sumie - jak sie okazalo
    doprowadzasz do sytuacji niebezpiecznych. Bo pewnie gdybys zamiast
    kulac
    na tempomace na chwile przyspieszyl i zjechal to zadnego incydentu by
    nie bylo. Zatem jestes wspoltworca calej sytuacji. Warto sie nad tym
    jednak zastanowic.

    --
    mk4