  • 1. Data: 2009-12-14 22:10:20
    Temat: Africa vs V-strom
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    Cze dzieciaczki
    Wiem, że był niedawno wątek africa vs trampek, ale ja mam
    zestawienie jak w temacie.
    Motocykle są "preclowe" a kierowników znam już jakiś czas.
    Osobiście jestem czoperowy ale po dość sporej przerwie
    w jeździe postanowiłem polatać czymś innym.
    No i oko zawiesiłem na tych dwóch.
    Dylemat mam taki że oba są w podobnej cenie,
    ale rocznikowo AT '99 - DL 1000 '03
    Przebieg AT ma zdecydowanie większy, a z wyposażenia na centralke
    DL 1000 ma kuferek i wyższą szybe.
    Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
    (ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
    no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
    Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
    i nie tylko mam wątpliwości.

    Proszę o jakieś rady czy wskazówki.
    pozdrovki
    fiodor

  • 2. Data: 2009-12-15 16:36:20
    Temat: Re: Africa vs V-strom
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    fiodor wrote:
> [...]
    > no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
    > Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami

    6

    Suzuki jest niskie, w teren malo to sie nadaje, na asfalt jak najbardziej.

    pzdr
    Tmek

  • 3. Data: 2009-12-15 16:57:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    fiodor pisze:

    > Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
    > (ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)

    DL.

    Za to AT moglbys wjechac w trakcie wycieczek w rozne miejsca ktorych z
    DL nawet nie zobaczysz.
    Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms
    lzejszym.

    KJ

  • 4. Data: 2009-12-15 19:13:18
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet nie zobaczysz.
    > Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms

    Sluszna uwaga.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2009-12-15 20:41:52
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    cze dzieciaczki

    > Ale AT i bezdroza to dobry pomysl dopiero jak pokatujesz w terenie czyms
    > lzejszym.
    >
    > KJ

    Pisząc, że extreme w terenie mi nie grozi, miałem na myśli
    ze raczej nie bede sie zapuszczał dalej niż kilka metrów od asfaltu.

    Liczę na jakieś wskazówki od Was co kupić do preferowanego w
    poprzednim poście rodzaju jazdy.

    pozdrovki
    fiodor

  • 6. Data: 2009-12-16 07:14:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "fiodor" <p...@w...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    cze dzieciaczki

> [...]

    ze raczej nie bede sie zapuszczał dalej niż kilka metrów od asfaltu.

    > Liczę na jakieś wskazówki od Was co kupić do preferowanego w

    Ja, ja wiem: motocykl!
    Fidor, prooosze Cie ;) posadz tylek i zrob kolko na tych ktore Cie
    potencjalnie interere a na ktorych jeszcze nie siedziales.
    Od siebie dodam: nie chcialbym DL-a lecz musze mu przyznac: jest duzo
    bardziej gleboodporny niz na to wyglada ;) Afyka: problemy z elektryka ma
    rozgryzione do ostatniego szczegolu ;) Poza pompa paliwowa i ladowaniem moto
    niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na kierownicy.
    Acha: porownaj ceny opon, zestawow napedowych itp.

    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-12-16 08:04:04
    Od: n...@s...com

    On Wed, 16 Dec 2009 08:14:39 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!

    ehlo :)

> [...]
    >niemalze niesmiertelne. Nie kazdy polubi jednak np wibracje na kierownicy.

    Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
    naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 8. Data: 2009-12-16 09:07:17
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    > Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu. A zestawy
    > naprawcze do pompy mozna kupic za pare dych w w larsou.

    dlaczego bez sensu?
    to jest moto tylko w teren?

    fiodor

  • 9. Data: 2009-12-16 10:13:48
    Od: n...@s...com

    On Wed, 16 Dec 2009 01:07:17 -0800 (PST), fiodor

    >dlaczego bez sensu?
    >to jest moto tylko w teren?

    na asfalcie dl sobie lepiej radzi.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-12-16 10:34:44
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <n...@s...com> wrote in message

    > ehlo :)

    > Afryka przy takim uzytkowaniu jak opisal jest bez sensu.

    Chcialem by kolega byl, losiu hydropneumatyczny, szczesliwy ;) Oczywiscie,
    skoro sie juz upiera przy takim, anie innym, wyborze. To i tak duzy postep
    po czopku.

    weFAQ&v=qvj