-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.str
aub-nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Ern <s...@w...stad>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Africa vs V-strom
Date: Wed, 16 Dec 2009 21:54:10 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 46
Message-ID: <hgbi25$f63$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <8...@b...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: glp66.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1260997509 15555 83.3.41.66 (16 Dec 2009 21:05:09
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Dec 2009 21:05:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.13 (X11/20070824)
In-Reply-To: <8...@b...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:615402
[ ukryj nagłówki ]> Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
> (ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
> no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
> Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
> i nie tylko mam wątpliwości.
>
> Proszę o jakieś rady czy wskazówki.
Cze,
Afryką nie latałem. DL1000 też nie.
Ale nawinąłem prawie 20kkm małym DLem :)
W tym roku byliśmy z żoną w Rumunii - głównie asfalty lepszej lub
gorszej kategorii, trasa Transfogarska oraz trochę szutrów (między
innymi część trasy transalpine 67C! (kładą asfalt 'na potęgę')).
Mały DL spisał się tutaj znakomicie - choć czasami muszę przyznać
brakowało mocy (w końcu dwie osoby + 3 pełne kufry).
W zeszłym roku objechaliśmy z żoną nasze piękne wybrzeże Bałtyku
starając się trzymać jak najbliżej brzegu. Często, gęsto jechaliśmy po
szutrach, kocich łbach itp - nie po ciężkim terenie. Mały DL - spoko.
W ciężki teren bym się nim na pewno nie wybrał, ale szutry czy leśne
dróżki (kiedy nie ma dużego błota) - bez problemu.
Aaaa - i co dzień (oprócz zimy) wykorzystuję DLa jako środek transportu
do pracy - 35 km w jedną stronę do W-Wy - w korkach też jakoś daje radę
(choć ThunderCat był w tym lepszy).
No i to 'symboliczne' spalanie z takich wypraw - około 4,5 litra :)
Pzdr,
Ern
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.09 18:29 Wieca
- 19.12.09 06:41 Ireneusz Dyła
- 22.12.09 14:52 lesor
- 22.12.09 20:14 Tmek
- 26.12.09 23:07 Gawron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=