  • Data: 2009-12-16 20:54:10
    Temat: Re: Africa vs V-strom
    Od: Ern <s...@w...stad> szukaj wiadomości tego autora

    > Przewiduję większość jazdy po mieście no i czasem jakaś traska
    > (ale nie żadna Mołdawia czy Kirgistan -choć to napewno piękne kraje)
    > no i extreme w terenie raczej mi nie grozi.
    > Powoli skłaniałem się ku DL1000 ale po kilku rozmowach z afrykanerami
    > i nie tylko mam wątpliwości.
    >
    > Proszę o jakieś rady czy wskazówki.

    Cze,

    Afryką nie latałem. DL1000 też nie.
    Ale nawinąłem prawie 20kkm małym DLem :)
    W tym roku byliśmy z żoną w Rumunii - głównie asfalty lepszej lub
    gorszej kategorii, trasa Transfogarska oraz trochę szutrów (między
    innymi część trasy transalpine 67C! (kładą asfalt 'na potęgę')).
    Mały DL spisał się tutaj znakomicie - choć czasami muszę przyznać
    brakowało mocy (w końcu dwie osoby + 3 pełne kufry).
    W zeszłym roku objechaliśmy z żoną nasze piękne wybrzeże Bałtyku
    starając się trzymać jak najbliżej brzegu. Często, gęsto jechaliśmy po
    szutrach, kocich łbach itp - nie po ciężkim terenie. Mały DL - spoko.

    W ciężki teren bym się nim na pewno nie wybrał, ale szutry czy leśne
    dróżki (kiedy nie ma dużego błota) - bez problemu.

    Aaaa - i co dzień (oprócz zimy) wykorzystuję DLa jako środek transportu
    do pracy - 35 km w jedną stronę do W-Wy - w korkach też jakoś daje radę
    (choć ThunderCat był w tym lepszy).

    No i to 'symboliczne' spalanie z takich wypraw - około 4,5 litra :)

    Pzdr,

    Ern