  • Data: 2011-09-18 20:47:00
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-18 13:58, zly pisze:

    > :) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600

    Jakbym mial wyliczac sprzety, ktorymi 'jezdzilem' w pierwszych 5 latach
    swojej motocyklowej kariery, to by mi wszystkich palcow pewnie zabraklo.
    Nigdy pozniej nie mialem takiego 'przerobu;. Z perspektywy czasu ciesze
    sie, ze wowczas nie stac mnie bylo na spelnienie wtedy moich
    motocyklowych marzen - ZZR1100, a kulalem sie na codzien ETZ150, co ja
    wciaz posiadam. Rowniez z pasazerem

    > Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale

    Do Chorwacji, Portugalii, czy do kina na drugi koniec miasta?... Ktos
    juz Ci napisal o odpowiedzialnosci za pasazera i jest w tym nieco prawdy.

    > ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
    > się jak na motorynce ;)

    ja mam 185 z groszami i jestem jednak nieco lzejszy, ale byl tu taki
    jeden nieglupi facet, co po latach stwierdzil, ze najlepiej, to mu sie
    jednak jezdzi po miescie GSem 500, chociaz na dlugie trasy rzeczywiscie
    wolalby GTR'a. Tylko on oprocz mojego wzrostu i wagi rzedu 100-120 kg.
    ma jeszcze nascie lat doswiadczenia na moto i dziesiatki tyciecy
    nawinietych kilometrow.

    Wybacz, ale na razie nic nowego nie napisales, a mi sie tez wyczerpaly
    rady dla Ciebie. Wiele ich zreszta przeczytales nie tylko ode mnie.
    Tymczasem z mojej strony koniec tematu, jesli cos sie zmieni, to
    napisze, ale paleczka jest IMO po Twojej stronie - musisz sam wybrac i
    skonczyc marudzenie nad droga Afryka - tego nie zmienisz, chyba, że
    zmniejszajac popyt.

    Madrej decyzji Ci zycze :) serioserio :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek