  • Data: 2011-11-02 13:49:18
    Temat: Re: Aero2 + telefon
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Oct 2011 17:31:55 +0000 (UTC), "Jakub Danecki"
    <j...@d...net> wrote:

    >A_Zet wrote:

    [...]

    > Nie szukaj HSPA+, szukaj kategorii 10 i/lub szybkości 14,4Mbit/s.
    >Informację taką znajdziesz np. na gsmarena.com - W dziale General masz
    >informację, czy działa z UMTS 900MHz, a w dziale DATA masz maksymalną
    >szybkość.
    > Wspominałem o tej procedurze na blogu.

    Dzięki, zważywszy taniość i konieczną funkcjonalność znalazłem LG
    P350. Kupiłem go w Auchanie za 549 na 10 darmowych rat :-) i zadziałał
    'z kopa', pokazał sieć Aero2, i świetnie sobie radził z internetem
    przez................... dwie godziny. Powiesił się tak skutecznie, że
    na drugi dzień oddałem i zwrócili forsę. Teraz czekam na przeniesienie
    numeru do Orange i tam kupię to samo w Zetafonie za 149 + 900 na
    rozmowy. Może będzie mniej pechowy...

    [...]

    >PS: to straszne, że o postach na usenecie związanych z Aero2 dowiaduję
    >się za pomocą bramek i google :)

    Niekoniecznie. :-) Najpierw pilnie czytałem Twoją stronkę ale o
    komórkach jest tam niewiele, o modemach zaś wszystko. Modem od
    początku kupiłem właściwy, Sierra Wireles 307, i po miesięcznym
    oczekiwaniu na kartę SIM (od 12 sierpnie do 12 września) działa mi
    idealnie, ale chciałem mieć także na komórce.