  • 61. Data: 2014-05-11 13:17:07
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 17:04, the_foe pisze:

    > Lepsze: ponoc Ci co za duzo razy wpisują błedne hasło dostają maile z
    > ostrzezeniami, ze zostana odłaczeni for life i podpierają się
    > paragrafem z prawa telekomunikacyjnego!

    W tym kraju wszystko jest możliwe, nawet to że ludzie kupujący filmy na
    płytach DVD/Blue Ray muszą z internetu ściągać pirackie narzędzia do
    odtworzenia filmów za które zapłacili - po prostu producent w swoim
    zapędzeniu zabezpieczył je również przed normalnym odtwarzaniem..

  • 62. Data: 2014-05-11 13:17:09
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Szkoda, że w obecnej RP panuje komunizm -- gdyby panował
    > tu zwyczajny kapitalizm, Solorz długo by nie pociągnął na
    > takim oszustwie, bo straciłby klientów. Ale w komunistycznej
    > RP dostał zapłatę z góry od całego narodu. :)

    e tam, zwykły etatyzm. Solorz kupił de facto firmę panstwową: w Plusie
    jak wszy po dupie szwendają się niepotrzebnie setki ludzi z nadania
    partyjnego (zgaduję, ze przeważają absolwenci Akademii Rolniczych).
    Teraz są zakładnikami Solorza i ich jedyną szansą na pozostaniu na
    stołkach jest tworzenie cisnienia na swoich odpowiednikach w
    instytucjach panstwowych typu UKE.

    --
    @foe_pl

  • 63. Data: 2014-05-11 13:17:24
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 16:17, J.F pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Im wiecej osob zrezygnuje, tym wiecej zarobia operatorzy na platnym
    > dostepie :-)
    >
    > J.

    I najprawdopodobniej o to właśnie chodzi p. Żakowi.

  • 64. Data: 2014-05-11 13:18:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 17:07, the_foe pisze:

    > ale nowe zasady najmniej sa dotkliwe własnie dla torrentowców.
    > Najbardziej wyklucza to tych co uzywają aero do sprawdzania poczty w
    > tle na dualu czy do GPSów. Czyli tych którzy mają symboliczny transfer

    No nie wiem - do tej pory torentowiec mógł sobie włączyć maszynę i
    wyjechać na wakacje a transfer szedł bez jego obecności..

  • 65. Data: 2014-05-11 13:19:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-10 09:21, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Teraz torrentowcy nie pasują a za chwilę Jasiek co film chce oglądnąć.
    > Puknijta się w głowę !

    To nie my (ja), to Solorz/Żak dostrzegł możliwość zniechęcenia klienta
    do korzystanie z Aero2.

  • 66. Data: 2014-05-11 13:35:37
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 11 May 2014 13:15:54 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Tak, dotarłem, ten bloger jest dość aktywny na forum "www.bez-kabli.pl",
    >tak więc miałem okazję poznać jego opinię już jakiś czas temu. I zgodzę
    >się - jego strona może być pomocna, ale tylko dla kompletnych świeżaków
    >w temacie Aero2.
    >Jak to możliwe? Bierzesz 3 karty podłączasz do jednego kompa i masz
    >prędkość około 1,5Mb/s?
    >Dla mnie jedyne rzeczy naprawdę miarodajne to te których sam doświadczam.

    Ja też nie opieram się na samym jdtech bo z aero 2 korzystam prawie
    cały czas, zamiennie z orange jak sobie kupie liona więc wiem jak
    działa i co się dzieje z captcha na bieżąco.
    Co do tych 3 kart to nie wiem czy się da ale 2 na pewno, ale nie będę
    wchodził w szczegóły z wiadomych powodów.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2014-05-11 13:39:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 11 May 2014 13:16:45 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Proponuję samemu kupić starter Orange za 5 zł i batonik i spróbować
    >doładowania kodem z tego batonika, dopiero po tej operacji rozmawiać o
    >farcie, lub jego braku.

    Złożyłeś w takim razie reklamację? Bo żaden regulamin nie zabrania
    korzystania z tej promocji na nowo aktywowanych starterach.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2014-05-11 13:51:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536f5b3a$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    > Niech zgadnę - ten batonik to obowiązkowo ma być Lion?

    Co tu zgadywać? Zwłaszcza teraz, gdy dochodzi co krok ;)
    do brutalnych ataków na Solorza?

    Ale chyba rozmyśliłem się. Obecnie chyba wolę tę wersję:

    Chcę dziewicę ;) i pomarańczowy batonik z lwem -- nie chcę Solorza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2014-05-11 14:07:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536f5b8f$0$2150$6...@n...neostrada.pl

    > Miał w opisie specyfikacji na opakowaniu jakąś wzmiankę o Aero2?

    Są ogromne litery na pudełku mówiące o współpracy z Aero2.

    > Słabo, to już mój sprzęt z baterią o pojemności 2000
    > i włączonym dodatkowo Yanosikiem wytrzymuje dłużej.

    Ciesz się zatem ominięciem Monstera.

    > Spróbuj tą Onetowską aplikację wyłączyć,
    > ustawienia->aplikacje->onetcoś->dezaktywuj.

    Do tej pory próbowałem ją jakoś uruchomić.
    Teraz chyba trzeba ją już odłączyć. Znaczną
    część aplikacji preinstaowanych tak
    potraktowałem -- uznając je za bezużyteczne.
    (kompas w Overmaxie, jakieś ,,offisy'', Skejpy itd.)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2014-05-11 21:05:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lkimte$nqe$...@n...news.atman.pl

    > Overmax na razie dobrze sobie radzi, choć preinstalowana
    > aplikacja (Onet cośtam) wywraca system -- następuje restart.

    Onet cośtam jest dziwny. Jestem niemal pewny tego, że
    nie instalowałem tej aplikacji, ale mogę ją zdeinsatlować
    zupełnie, nie muszę deaktywować. W sklepie też jej nie widzę.

    Natomiast Compas jest tylko do zdeaktywowania.
    Podobnie ,,offisy'' i inne...

    Aby rozjaśnić -- tablet nie ma czujników magnetycznych,
    zatem instalowanie takiej aplikacji raczej nie ma sensu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'