  • 51. Data: 2014-05-10 19:47:41
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Pół Mb/s to teoria.

    przed kapciem to mnie te 60kB wyciągał (w niesłabym zasięgu). Cyrki
    zaczeły się po kapciu, kiedy mnie spadły transery i nigdy nie było
    wiadomo czy nie działa bo kapeć, nie działa bo obciążenie, nie działa bo
    zasięg, nie działa bo ch*jsolarzawieco

  • 52. Data: 2014-05-10 20:16:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 536e6648$0$2159$6...@n...neostrada.pl

    > przed kapciem to mnie te 60kB

    60 kilobajtów/s?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2014-05-10 20:20:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 536e6579$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > no zobaczymy, jak pisałem nie za bardzo jest się
    > gdzie przenosić (tzn. alternatywy są tylko zysk
    > za mały by bawić się w przenosiny)

    Zysk? Mniej siwizny na głowie. ;)
    I nie przez rwanie siwych włosów.

    > bez kodów albo przetrzebione. W biedro są po 1,19 npl,
    > ale co dwa dni baton - serio o cukrzyce się to ociera.

    Ja w Lidlu widzę masy takich batoników okodowanych.

    > współpracę pomiędzy PTC (właściciel Orange) i PTK (właściciel Ery, czy
    > różowych teraz) - nawiązali współpracę o udostępnianiu sobie nawzajem
    > nadajników. Zastanawiam się czy net w Orange Free też leci na 2 baty.

    Nie wiem, ale dlaczego miałoby być inaczej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2014-05-10 22:18:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Nie wiem, ale dlaczego miałoby być inaczej?

    Dlatego, że mimo iż w kwestii rozmów i smsów jesteśmy naprawdę w
    czołówce Europy (myślę, że możemy się za to ukłonić się Playowi i
    Streżyńskiej), to w przypadku internetu i internetu mobilnego to średnia
    afrykańska bardziej się nasuwa na myśl. Dlatego nie zdziwiłoby mnie
    jakby ta współpraca tutaj się nie odbywała.

    Jak to jest w rzeczywistości to nie wiem.

  • 55. Data: 2014-05-11 09:23:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 May 2014 12:52:39 +0200, PlaMa wrote:
    > pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy czy madżentowy fizycznie
    > nim nie jest :) To proste :)

    Rozwiń.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 56. Data: 2014-05-11 13:12:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-10 09:11, John Kołalsky pisze:

    > Wydawało mi się, że ustaliśmy już w tej naszej komunie, że wszyscy
    > chcemy mieć ten darmowy internet.

    Jak się okazuje - Aero2 to wcale nie darmowy internet, taki który to
    Polakom _daje_ p. Żak. W sumie to nie ma nic za darmo w naszej ojczyźnie
    rządzonej przez kapitalistów za pomocą ich piesków na łańcuchu.

  • 57. Data: 2014-05-11 13:13:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "John Kołalsky" lkkket$b5f$...@m...internetia.pl

    > Ja chcę dziewicę. ;) I batonika! Nie chcę Solorza.

    Niech zgadnę - ten batonik to obowiązkowo ma być Lion?

  • 58. Data: 2014-05-11 13:14:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 536ccea7$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Nie tyle reklamy to mówiły, co napis na pudełku i różne opisy
    > ,,techniczne''.

    Miał w opisie specyfikacji na opakowaniu jakąś wzmiankę o Aero2?

    > Więc z kartą Aero2 i z włączonym ekranem oraz
    > z włączonym o. GPS wytrzymać mógł około 5 godzin.
    > Bez włączania wytrzymałby znacznie dłużej. ;)

    Słabo, to już mój sprzęt z baterią o pojemności 2000 i włączonym
    dodatkowo Yanosikiem wytrzymuje dłużej.

    > Nie ma ani 1 GB RAMu, ani 2/3 GB -- jak informuje
    > producent, ale nieco ponad 1/2 GB. Obciążenie kilkoma
    > aplikacjami naraz może być ryzykowne -- przykładowo
    > słuchanie radia i zapisywanie śladu może nie dać
    > się. :)
    >

    > Overmax na razie dobrze sobie radzi, choć preinstalowana
    > aplikacja (Onet cośtam) wywraca system -- następuje restart.
    >
    > Monstera wywracała aplikacja GoogleEarth.

    Spróbuj tą Onetowską aplikację wyłączyć,
    ustawienia->aplikacje->onetcoś->dezaktywuj. W każdej chwili możesz ja
    włączyć ponownie gdy się okaże że potrzebna jest systemowi.

  • 59. Data: 2014-05-11 13:15:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 14:59, dizel pisze:

> [...]
    > dotarłeś do obu.
    > Co do tych rozważań to jest to uzasadnione, bo jest to możliwe przy
    > użyciu 2 kart sim ale nie będę wchodził w szczegóły bo to nie jest
    > zgodne z regulaminem.
    > To było przed wprowadzeniem kapcia, nie wiem czy teraz kapeć by jakoś
    > w tym nie przeszkadzał.
    > Piszę o jdtech bo jak piszesz że 2 tygodnie temu były normalne kody, a
    > dziś są zamazane to raczej nie wiesz co się dzieje z siecią na
    > bierząco i wyciągasz wnioski na podstawie chwilowego użytku, a to nie

    Tak, dotarłem, ten bloger jest dość aktywny na forum "www.bez-kabli.pl",
    tak więc miałem okazję poznać jego opinię już jakiś czas temu. I zgodzę
    się - jego strona może być pomocna, ale tylko dla kompletnych świeżaków
    w temacie Aero2.
    Jak to możliwe? Bierzesz 3 karty podłączasz do jednego kompa i masz
    prędkość około 1,5Mb/s?
    Dla mnie jedyne rzeczy naprawdę miarodajne to te których sam doświadczam.

  • 60. Data: 2014-05-11 13:16:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 15:03, dizel pisze:

    > To samo z promocją lion i orange więc albo masz niefart albo jesteś
    > klakierem jakiejś konkurencji bo wszystkim działa a tobie ciągle nie i
    > wszystko negujesz.
    >
    > Pozdrawiam

    Proponuję samemu kupić starter Orange za 5 zł i batonik i spróbować
    doładowania kodem z tego batonika, dopiero po tej operacji rozmawiać o
    farcie, lub jego braku.