  • 41. Data: 2014-05-10 09:11:58
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > I warto dla upieprzenia owych 25% użytkowników uprzykrzać życie wszystkim
    > klientom? ;-)

    Wydawało mi się, że ustaliśmy już w tej naszej komunie, że wszyscy chcemy
    mieć ten darmowy internet.

  • 42. Data: 2014-05-10 09:21:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > I pewnie sporo ludzi by nic przeciw niej nie miało. Ale tu najwyraźniej
    > chodzi nie o odsiew torrentowców a zniechęcenie normalnych użytkowników do
    > korzystania z Aero2.

    Teraz torrentowcy nie pasują a za chwilę Jasiek co film chce oglądnąć.
    Puknijta się w głowę !

  • 43. Data: 2014-05-10 12:52:39
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Zwykle myliłem kolor różowy z kolorem pomarańczowym, ale
    > nie w piśmie. Myślałem, że mowa o banku zbudowanym przez
    > Orange -- bo taki też ponoć już jest.

    pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy czy madżentowy fizycznie
    nim nie jest :) To proste :)

    Mowa oczywiście o Alior Sync, który półcichaczem stał się "T-Mobile
    Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank". Tak! To cała nazwa tego
    tworu! :D Nawet domenę mają jakąś porąbaną i półkilometrową.

    Ogólnie nie rajcuje mnie posiadanie konta u operatora heyah :/ No i w
    ogóle nie trawię ideowo T-Mobile a ten ich róż mnie zwyczajnie irytuje,
    niemniej zobaczymy co zaoferują bo alternatywne DB czy getin też jakieś
    super nie są.
    No ale - to dyskusja na pl.misc.banki a nie tutaj :)

    Wracając - Pomarańczowy Lew, czyli promocja Orange i Lion, to bardzo
    ciekawa propozycja. Oczywiście kupa zabawy się z tym wiąże (kupowanie
    kodów na allegro lub batonów w sklepach), wklepywanie tego co 2 dni itp
    itd. No i koszty - niewielkie (<20zł) ale w BDIA2 były zerowe. Niemniej
    nadal wygoda użytkowania jest 4 rzędy wyższa niż aero2, a jakość usług,
    pokrycie kraju i prędkość transmisji wywołuje uśmiech na twarzy.

    Do sierpnia pobawię się w te kody, na razie karty a2 nie wyrzucam,
    zobaczymy co będzie potem.

    Natomiast zohydzenie Solarzem i jego spółkami namiętnie pielęgnuję w
    sobie i z postanowienia "Nigdy więcej nic od Solarza" nie zamierzam
    rezygnować. Negatywny PR musi mieć kurde jakieś konsekwencje!

    PS: Orange Free z zasięgiem leży tylko na infrastrukturze PTK czy także
    podpada pod umowę z PTC?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 44. Data: 2014-05-10 12:56:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 May 2014 11:04:42 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > Wydzieliny piłki gryzą gardło i są smrodliwe -- ale przeziębienie
    > sprawiło, iż nie czułem smrodu a gryzieniem nie przejmowałem się...
    > Piłka nie śmierdzi zbyt mocno (lekko śmierdzi) do czasu napompowania...
    > Gdzie to odnieść? -- do sklepu, do Sanepidu, na policję?...

    http://www.uokik.gov.pl/ogolne_bezpieczenstwo_produk
    tow.php

    > Piłka z Auchan, z polskiej firmy, wykonana rzekomo z ABSu.

    ABS ? Chyba nie.
    To tworzywo dosc sztywne ... chyba ze duzo B.

    J.

  • 45. Data: 2014-05-10 13:06:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-10 09:21, John Kołalsky pisze:

    > Teraz torrentowcy nie pasują a za chwilę Jasiek co film chce oglądnąć.
    > Puknijta się w głowę !

    Ja tam przyspieszenia BDIA2 nie zauważyłem po wprowadzeniu capci,
    zdecydowanie spadła użytkowość tego internetu, zwłaszcza jak trzeba było
    pilnie coś sprawdzić (np. jak dojadę czy coś podobnego).

    Co do zarzutów o torrentowców, ja nigdy z torrentów na BDI nie
    korzystałem, bo sensu to nie miało, niemniej zauważyłem ciekawe
    zjawisko. Większość hejterów potrafi w jednym zdaniu zmieścić "biedaki
    używające aero2, z prędkością pół megabita, która nie wystarcza nawet na
    odpalenie googla" i "non stop siedzący na torrencie". WTF? Tylko mnie to
    się jakoś wyklucza?

  • 46. Data: 2014-05-10 18:21:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "John Kołalsky" lkkket$b5f$...@m...internetia.pl

    > Wydawało mi się, że ustaliśmy już w tej naszej komunie, że wszyscy chcemy mieć ten
    darmowy internet.

    Ja chcę dziewicę. ;) I batonika! Nie chcę Solorza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2014-05-10 18:43:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 536e0506$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy czy
    > madżentowy fizycznie nim nie jest :) To proste :)

    Wiem, ale jestem omylny.

> [...]

    > super nie są.
    > No ale - to dyskusja na pl.misc.banki a nie tutaj :)

    Tak. Ale zauważę, że już SyneCek był porąbany. :)
    Teraz już tylko jest jedna możliwość -- ewakuacja.

> [...]
    > nadal wygoda użytkowania jest 4 rzędy wyższa niż aero2, a jakość usług,
    > pokrycie kraju i prędkość transmisji wywołuje uśmiech na twarzy.

    W Lidlu batoniki są po 99 groszy.
    Szybkość i brak zrywania łączności raz na godzinę to chyba ważne atuty.
    No i za te 15 pln masz batoniki. Ich cna IMO nie jest wygórowana.
    W podróży warto mieć pod ręka cos pożywnego -- a z 3G/4G zwykle
    korzystamy właśnie ,,w pdróży''.

    > Do sierpnia pobawię się w te kody, na razie karty a2 nie wyrzucam,
    > zobaczymy co będzie potem.

    Potem? Pod koniec lipca mamy rocznicę wybuchu pierwszej
    świętej wojny... Potem może być różnie. ;)

    > Natomiast zohydzenie Solarzem i jego spółkami namiętnie
    > pielęgnuję w sobie i z postanowienia "Nigdy więcej nic
    > od Solarza" nie zamierzam rezygnować. Negatywny PR musi
    > mieć kurde jakieś konsekwencje!

    Gdyby nie Solorz, być może Ace starczałby nie na 2 godziny,
    ale na dzień. Wówczas bym zaspokoił się właśnie tym telefonem
    i do dnia dzisiejszego być może bym nie kupił żadnego większego,
    tym samym omijając Monstera, który uszkodził mi ucho.

    Dziś bym odłożył Ace (pewnie nikt by go już teraz nie
    kupił) i kupiłbym porządny telefon z 1 GB RAM oraz
    z 4 rdzeniami. A tak -- chyba odłożę Monstera, bo go
    raczej nikt nie kupi. Ale Monster kosztował, i to sporo.

    Nie szukałbym tabletu na dwie SIMki. Być może nie szukałbym
    tabletu z 3G. Być może cieszyłbym się ładniejszym ekranem.

    I Monstera zachwalał Solorz (w sieci Sferis),
    i Overmaxa (w telewizyjnym kiosku Polsatu).

    Do tej pory miałbym już kartę Dziewicy i jadłbym batoniki.

    Same straty:

    -- uszkodzenie ucha
    -- badziewny telefon i badziewny :) tablet
    -- brak Dziewicy i puszczy dla lwa

    > PS: Orange Free z zasięgiem leży tylko na infrastrukturze
    > PTK czy także podpada pod umowę z PTC?

    Nie mam pojęcia, gdyż nie wiem, o jaką umowę chodzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2014-05-10 18:45:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 536e0849$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > używające aero2, z prędkością pół megabita,

    Pół Mb/s to teoria.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2014-05-10 19:01:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > http://www.uokik.gov.pl/ogolne_bezpieczenstwo_produk
    tow.php

    > ABS ? Chyba nie.
    > To tworzywo dosc sztywne ... chyba ze duzo B.

    To sztywne tworzywo odporne na uderzania i pozwalające na metalizację?
    Uczono mnie o nim jeszcze w podstawówce.

    A tu mamy ABS inny. Podobnie w samochodzie jest inny ABS.

    Gdzieś na stronie producenta znalazłem, że piłkę wyprodukowano
    z ABS. Na opakowaniu zaś napisano: ABS -- Anti Burst System
    (odporne na wybuchanie) oraz coś takiego: Wykonano z najwyższej
    jakości ABS.

    Mogę dać dwie fotki opakowania. Jest tam mowa o ABS, ale nie ma
    nazwy producenta. Opakowanie kupionej piłki wyrzuciłem a fotkę
    pstryknąłem w sklepie po zwróceniu piłki, ale najwyraźniej nie
    do końca poprawnie funkcjonowałem, bo nie ma na fotkach nazwy
    producenta. Uznałem, że wystarczy mi sam kod kreskowy, który
    pstryknąłem dwa razy -- obie fotki kodów są czytelne. Poza
    fotkami z kodami mam jeszcze dwie, ale bez nazwy producenta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-05-10 19:44:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Tak. Ale zauważę, że już SyneCek był porąbany. :)
    > Teraz już tylko jest jedna możliwość -- ewakuacja.

    no zobaczymy, jak pisałem nie za bardzo jest się gdzie przenosić (tzn.
    alternatywy są tylko zysk za mały by bawić się w przenosiny)

    > W Lidlu batoniki są po 99 groszy.

    bez kodów albo przetrzebione. W biedro są po 1,19 npl, ale co dwa dni
    baton - serio o cukrzyce się to ociera.

    > Nie mam pojęcia, gdyż nie wiem, o jaką umowę chodzi.

    współpracę pomiędzy PTC (właściciel Orange) i PTK (właściciel Ery, czy
    różowych teraz) - nawiązali współpracę o udostępnianiu sobie nawzajem
    nadajników. Zastanawiam się czy net w Orange Free też leci na 2 baty.