  • Data: 2014-05-08 18:57:10
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-08 18:41, Trybun wrote:
    > To tytuł artykułu w jednym magazynie komputerowym - " Po wprowadzeniu
    > obowiązku wpisywania kodu captcha internet przyspieszył o 25%" Operator
    > sieci podaje także że "praktycznie do zera spadła liczba użytkowników
    > którzy nie mogą połączyć sie z usługą"... Z ciekawości po 2 tygodniach
    > spróbowałem samemu przekonać się o tym. Niestety ten kod na początku był
    > jeszcze jako tako czytelny, teraz po 20stu próbach połączenia dałem
    > sobie spokój z Aero2, dwa kleksy na których można odcyfrować po kilka
    > liter i cyfr - reszta jest po prostu nieczytelna. Jak z tym sprawa
> [...]

    no sa dni, ze wystarczy raz wpisac capcha i dziala.
    Sa dni, ze co godzina wywala.

    Kleks jest mega nieczytelny - tak wlasciwie to trzeba zgadywac.
    A najbardziej wkurw. jest fakt, ze po wpisaniu kleksa trzeba resetowac
    urzadzenie.

    Czesc sprzetu, ktora miala byc do Aero2, lezy i sie kurzy (skonczy sie,
    ze kupie jakas karte z pakietem danych).
    W marcu kupilem synowi komorke - specjalnie wywalilem > 100pln wiecej by
    mial dualsima (xperia m dual). W marcu rowniez zamowilem karte aero2
    dla niego. Nie bylo mu dane jednak swobodnie z niej skorzystac. Skarzy
    sie, ze korzystanie z aero2 to jedna wielka pomylka (chodzi o capcha).
    Tu tez pewnie skonczy sie, ze wykupie mu pakiet danych - tylko w takim
    razie po co byl ten caly dual siem.

    Ja bym chetnie odsprzedal panu Zakowi te urzadzenia, ktore zakupilem z
    mysla o Aero2 (i znajac termin zakonczenia uslugi) . Wyslalem taka
    propozycje z lista urzadzen zakupionych tylko w tym roku (a wiec niemal
    nowych) - nastala cisza - tzn nabrali wody w usta.
    Cala Polska wlasnie.... zero przewidywalnosci i zmiana regulaminow z
    dnia na dzien. Niech sie tym Aero udlawia - a wlasciwie to chetnie bym
    sie podpisal pod zbiorowym protestem, aby temu calemu Aero2 i firmie za
    tym stojacej dowalic kare by sie nie pozbierali (jak dla mnie Aero2 moze
    zniknac z rynku jesli zostanie w obecnej formie - czyli z capcha).