  • Data: 2014-05-08 18:41:33
    Temat: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    To tytuł artykułu w jednym magazynie komputerowym - " Po wprowadzeniu
    obowiązku wpisywania kodu captcha internet przyspieszył o 25%" Operator
    sieci podaje także że "praktycznie do zera spadła liczba użytkowników
    którzy nie mogą połączyć sie z usługą"... Z ciekawości po 2 tygodniach
    spróbowałem samemu przekonać się o tym. Niestety ten kod na początku był
    jeszcze jako tako czytelny, teraz po 20stu próbach połączenia dałem
    sobie spokój z Aero2, dwa kleksy na których można odcyfrować po kilka
    liter i cyfr - reszta jest po prostu nieczytelna. Jak z tym sprawa
    wygląda u Was? Bo jak dla mnie Żak w zakłamaniu i sianiu fałszywej
    propagandy przebija nawet jankesów.