  • 1. Data: 2013-03-17 22:38:41
    Temat: Aero2 problemy
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Centrum Warszawy, no, Mokotow i potezne problemy z Aero2.
    W normalnych godzinach wciaz rozlacza polaczenie.
    A jak laczy, to nie pobiera zadnych numerkow z serwera, wiec jakby nie
    polaczyl. Probowalem i w routerze i bezposrednio w kompie, i jest mnie
    wiecej tak samo.
    Antene aero mam zdaje sie nad glowa (stoi na dachu mojego domu 4 pietra
    wyzej). Sila sygnalu 90-95%.

    A koledzy mieszkajacy 100 i 400 metrow ode mnie nie narzekaja.
    :-(
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-03-18 14:37:40
    Temat: Re: Aero2 problemy
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > wyzej). Sila sygnalu 90-95%.
    >
    > A koledzy mieszkajacy 100 i 400 metrow ode mnie nie narzekaja.

    Chwilowo po problemach.
    Rzeczone problemy nasilaja sie po g. 18:00 do poznej nocy.
    I ostatnio przez cale weekendy.
    OK, rozumiem, ze to w zwiazku z obciazeniem na najblizszej antenie czy
    routerze. Ale dlaczego w takim razie ci znajomi nie maja takich
    problemow?
    --
    TA

  • 3. Data: 2013-03-18 14:55:17
    Od: sas <n...@e...com>

    ,

> [...]
    > OK, rozumiem, ze to w zwiazku z obciazeniem na najblizszej antenie czy
    > routerze. Ale dlaczego w takim razie ci znajomi nie maja takich

    też czasami miewam takie problemy z aero2, tj. tak mniej więcej od 18 do
    21 i obstawiam, że chodzi o przeciążenie sieci w tych godzinach. 100 i 400
    m to niewiele, ale może znajomi łączą się do innego nadajnika (czy jak to
    tam się nazywa)?
    a z jakiego modemu korzystasz? zgodny z aero2?

    [sas]

  • 4. Data: 2013-03-18 16:42:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <op.wt5aaffpcgeagj@ter>, sas <n...@e...com> wrote:

> [...]
    > m to niewiele, ale może znajomi łączą się do innego nadajnika (czy jak to
    Moze, ale sadze, ze przynajmniej ten blizszy laczy sie z moim.

    > a z jakiego modemu korzystasz? zgodny z aero2?

    Nie do konca, Huawei E173u-2
    W kazdym razie do jesieni 2012 bylo wrecz idealnie.
    --
    TA

  • 5. Data: 2013-03-18 17:37:20
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 18.03.2013 o 16:42 <T...@s...in.the.world> pisze:

    > Moze, ale sadze, ze przynajmniej ten blizszy laczy sie z moim.

    > Nie do konca, Huawei E173u-2
    > W kazdym razie do jesieni 2012 bylo wrecz idealnie.

    Mam taki sam i też czasami problemy. A ponieważ jednak zdecydowanie
    częściej działa, niż nie działa, więc na razie pozostaję przy tym modemie
    :) Ale czytałem na aero2forum.pl, że problemy mają też ci, którzy mają
    modemy zgodne z aero2, więc zapewne nie o modem tu idzie.

    [sas]

  • 6. Data: 2013-03-18 18:18:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <op.wt5hsiuhcgeagj@ter>, sas <n...@e...com> wrote:

> [...]
    > :) Ale czytałem na aero2forum.pl, że problemy mają też ci, którzy mają
    > modemy zgodne z aero2, więc zapewne nie o modem tu idzie.
    Mhm
    Ci moi znajomi tez maja Huawei E173u-2, ale jak mowilem u nich jest ok.
    Na jakis czas zrobilismy podmianke. Bez zmian.
    --
    TA

  • 7. Data: 2013-03-18 18:47:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 18 Mar 2013 18:18:18 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Mhm
    >Ci moi znajomi tez maja Huawei E173u-2, ale jak mowilem u nich jest ok.
    >Na jakis czas zrobilismy podmianke. Bez zmian.

    Musiałbyś sprawdzić w topnet info czy korzystają z tego samego
    nadajnika co Ty. Pod mocą sygnału cid wystarczy zobaczyć czy u nich
    jest to samo, bo te problemy wynikają z przeciążenia nadajnikai, i być
    może mimo że mieszkają blisko od Ciebie to ich łączy z innym
    nadajnikiem mniej przeciążonym.
    Ja w domu mam tak że jak mnie łączy z jednym nadajnikiem to nie mam
    problemów ale czasem łączy mnie z innym nadajnikiem który też jest nie
    daleko i na tym drugim jest podobnie do twoich problemów ale to wynika
    z większego przeciążenia tego nadajnika. Niestety nie ma możliwości
    wyboru ręcznego nadajnika, także trzeba liczyć na szczęście.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-03-21 08:13:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 22:38, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > pietra wyzej). Sila sygnalu 90-95%.
    >
    > A koledzy mieszkajacy 100 i 400 metrow ode mnie nie narzekaja.

    Miałem podobny problem z tym rozłączaniem, problem sprawiało skakanie po
    nadajnikach, ponieważ byłem w zasięgu dwu nadajników. Z tym że ja
    korzystam z anteny zewnętrznej. Rozwiązaniem było takie że schowałem
    antenę za ścianę domu i tym samym samym sygnał mam teraz z na jednego
    nadajnika, i od tego czasu ani jednego rozłączenia. Oczywiście poza tymi
    rozłączeniami regulaminowymi, co godzinę.;-)