    Date: Tue, 13 May 2014 12:59:09 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow

    W dniu 2014-05-13 11:12, dizel pisze:
> [...]
    aby pojawiły się kody bardziej czytelne (bez plam). Próba wprowadzenia trudnego kodu
    spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

    > Tak właśnie działa captcha więc lepiej odświeżać aż trafimy na coś
    > łatwiejszego, na dzień dzisiejszy tak jest, ale ze 2 tygodnie temu
    > nawet odświeżanie nie pomagało bo każdy kod był z plamami.
    > Dziś przeplatają się kody z plamami z takimi do odczytania, tyle że
    > jak użytkownicy aero dużo błędów będą popełniać to pozostaną znowu
    > same trudne kody.
    >
    > Pozdrawiam

    Jak to, jak to w ogóle możliwe? Wygląda na to że oni muszą jakoś
    sztucznie generować te kody skoro twierdzą że odświeżenie, a błędne
    wpisanie wywołuje dwie zupełnie inne reakcje..