  • Data: 2012-10-12 20:37:12
    Temat: Re: Aero2 i masowy odbior kart
    Od: "bolo" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
    news:k599s6$4s2$1@mx1.internetia.pl...
    > Kolego,
    > Poświęć chociaż z 5 minut na poczytanie np.tutaj:
    > http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-
    pytania.html

    > a później sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania....

    Już to dawno przeczytałem, gdzie tam masz odpowiedzi na moje pytanie? Tam
    jest napisane jedna karta sim na osobę i czego Ty nie rozumiesz?
    Ja biorę na innych, tylko mam być pośrednikiem. Wiem, że trzeba
    pełnomocnitwa i ksera dowodu, pytam ile mogę mieć takich zaświadczeń? Czy
    nie będzie to dziwne i przejdzie jak 50?