  • Data: 2012-02-23 08:11:27
    Temat: Re: Aero2 BDI odbior w Warszawie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2012 22:43, berloo pisze:

    > Pisałeś, że do najbliższej stacji Aero powinieneś mieć 500m, to powinno
    > wystarczyć do odbioru bez anteny na zewnątrz budynku.
    na jednym budynku wszyscy operatorzy mają swoje anteny. mam kartę sim do
    internetu z orange (umts) i play (900mhz, to chyba hsdpa?) Orange ma
    mocniejszy sygnał i niższy ping....

    Informacja o tym czy działa i który BTS Aero2 mnie obsługuje przydała by
    się do umieszczenia modemu w tym a nie innym oknie :)
    jak się zrobi cieplej pokursuje rowerem po mieście i spróbuje jakoś
    namierzyć... Wszelkie pomysły mile widziane. może moedm wsadzę do
    rozciętej puszki po piwie aby uzyskać kierunkową charakterystykę?

    ToMasz