  • Data: 2014-12-10 16:04:36
    Temat: Re: Aero2
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun wrote:

    > No ale ktoś tu pisał że takie adresy nie trzeba płacić. To po jedno, a
    > po drugie Aero2 ma wewnętrzną sieć i to z niej przydziela wewnętrzne
    > adresy.
    >
    > A tak nawiasem to kto internet nadzoruje do tego stopnia że może za ten
    > nadzór pobierać od dostawców opłaty?

    Rozwijając temat, że Aero2 ma wewnętrzną sieć i w niej swoje IPki.
    W tej chwili mój router pokazuje mi, że ma na WANie IP 37.209.135.43.
    Nadałem posta na pl.test i pokazało się, że serwer też widzi mnie pod IP
    37.209.135.43. Czyli mam IP z klasy publicznej, czy nie mam?
    Może to pomoże w rozwiązaniu zagadki kapcia.