  • Data: 2014-12-08 16:15:51
    Temat: Re: Aero2
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > Jakby szkoła nie była darmowa ORAZ obowiązkowa, to 2/3 społeczeństwa nawet
    > nie umiałoby czytać. A tak nie potrafi tylko 1/3.
    > Internet jest w dzisiejszych czasach równie ważny jak umiejętność czytania,
    > więc taki z bezpłatną możliwością korzystania jest też potrzebny

    Piękne, jakby to LENIN mówił.

    Jeśli chodzi o umiejętność czytania, to poczytaj co napisała szefowa UKE
    tu
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=407&news_id=4810&layout=3&page=text

    6. Uiszczenia jednorazowej opłaty za dokonanie rezerwacji częstotliwości
    w wysokości zadeklarowanej w ofercie złożonej w konkursie, tj. w
    wysokości 20 mln zł w terminie 14 dni, licząc od dnia doręczenia
    niniejszej decyzji, na rachunek bankowy Urzędu Komunikacji Elektronicznej.