  • Data: 2014-12-08 16:59:53
    Temat: Re: Aero2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > No więc Solorz zapłacił Skarbowi Państwa za koncesję. Zapłacił mniej,
    > niż miał zapłacić, ale zapłacił tyle, ile UKE zgodziło się, żeby
    > zapłacił. Jakby się UKE nie zgodziło na obniżenie opłaty, to by się
    > Solorz wycofał. UKE musiałoby rozpisać przetarg od nowa. Solorz by się
    > zgłosił ponownie, ale już z niższą ofertą. Sieć by powstała później i
    > nie byłoby takiego dziwnego stworu, jakim jest BDI. Chyba nigdzie na
    > świecie nie wymyślono takiej poczwary.

    Za duzo gdyby to by...
    Nikt tego nie wie na 100%, były jakies interesy, powstała umowa w mysl
    której Solorz mniej płaci ale musi zrobić BDI.
    Do tego momentu nie widze w tym nic złego.

    > Piszesz, że obie strony coś dostały. Więc pieniądze dostał Skarb
    > Państwa. Solorz nie dostał pieniędzy od Skarbu Państwa, tylko Skarbowi
    > Państwa zapłacił pieniądze.

    Bawisz sie w truizmy?
    Czy ja gdzies napisałem, ze Solorz dostał kase?
    Dostał coś innego. Licencję.

    > Gadanie, że "usługa jest już zapłacona" nie znajduje pokrycia w
    > rachunkach.

    Ze co?

    > Tak naprawdę, to za BDI z którego ja korzystam płacą klienci Solorza,
    > którzy mu płacą za rachunki w Plusie, Cyfrowym Polsacie i czym tam
    > jeszcze. Oni płacą za prąd do BTSa, z którego też ja korzystam i płacą
    > raty kredytu wziętego na postawienie tego BTSa. Płacą też za raty od
    > kredytu wziętego na zapłacenie Skarbowi Państwa za koncesje,
    > pozwolenia, zezwolenia. Ja się pod tego BTSa podczepiam na krzywy ryj,
    > ale muszę się pogodzić, że jak mam darmo, to mam wolniej i muszę się
    > męczyć z kapciem.

    Nie na krzywy ryj, tylko dzieki Panstwu ktore zrezygnowało z czesci kasy za
    licencję.
    Innymi słowy - ta kasa, o która mniej kosztowała licencja to zapłata za
    BDI.