  • Data: 2014-12-08 13:23:08
    Temat: Re: Aero2
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > Pomijając aspekty techniczne których tez nie rozumeisz (mozesz odpowiedziec
    > na post Waldka?), dDopóki nie zrozumiesz ze klienci AERO tez płacą a
    > konkretnie juz zapłacili rezygnując z opłaty za licencję to trudno bedzie
    > nam sie dogadac.

    To, że "klienci" Aero2 zapłacili rezygnując z opłaty za koncesję, to
    jest pisanie po wodzie nieswoim patykiem.

    Sama konstrukcja zdania "zapłacili rezygnując" wskazuje, że coś tu nie gra.
    Nie wiem, jak inni, w każdym razie ja zapłaciłem 7 zł de facto Poczcie
    Polskiej, tylko że za pośrednictwem Solorza za dostarczenie do mnie
    koperty z SIMem. 20 zł kaucji za kartę SIM zamierzam odebrać, jak się
    ten darmowy obiad się kiedyś skończy.

    Jeżeli już koniecznie utożsamiać Skarb Państwa, który przy pomocy UKE
    robił przetarg i pobierał opłatę koncesyjną z reprezentacją klientów
    Aero2, to należałoby zgodnie z prawdą napisać, że nie tyle "zapłacili",
    co dostali od Solorza mniej kasy za tą koncesję, niż planowali. Ale nic
    mi nie wiadomo, żeby UKE, czy Skarb Państwa Solorzowi płacił z pieniędzy
    klientów Aero2 za świadczenie tej usługi. To jest barter. I w pewnym
    momencie obie strony zgodziły się, że pierwotne warunki są nieraealne i
    najlepiej będzie pójść na kompromis. Czyli obniżyć opłatę koncesyjną w
    zamian za niezawalenie całego projektu i na dokładkę jeszcze to
    dziwaczne BDI.