  • Data: 2014-03-31 23:28:47
    Temat: Re: Aero 2 - no to mamy pojechane
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Mar 2014 22:59:32 +0200, K <...@...c> wrote:

    >z netu z upc czy czegokolwiek to sobie mozesz zrezygnowac jak masz umowe
    >na czas nieokreslony.
    >captcha ma na celu ograniczenie calodobowych backupowcow internetu, a
    >takich w oreo jest sporo i chwala sie tym na lewo i prawo

    Znasz takie przypadki osobiście czy przeczytałeś na jakimś portalu że
    tak jest ? Bo myślę że raczej to drugie.
    Przy ograniczeniach prędkości jakie są w aero i dodatkowo ograniczenie
    związane z tym że jest to internet mobilny więc jak jest nadajnik
    przeciążony to prędkość jeszcze spada nie wierzę że w dobie filmów hd
    i na przykład gier mieszczących się minimum na płycie dvd albo blue
    ray ktoś jest w stanie włączyć kompa non stop 24 na dobę i czekać ileś
    dni aż mu się coś ściągnie, raczej jest to mało opłacalne i
    upierdliwe, choćby przez samo to że ciągle brakuje adersów ip do
    połączenia, nie mówiąc o tym że prąd też nie jest za darmo, być może
    pojedyńcze przypadki takie się znajdą ale to raczej trzeba być
    umysłowym impotentem żeby na takie coś wpaść.
    Zresztą sam określiłeś wyżej że to "kupa" więc raczej backupu
    internetu się na tym nie zrobi.