  • Data: 2014-09-24 19:17:00
    Temat: Re: Aero 2. Internet już kosztuje 27 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Leszku, oczekujesz ze kazda rzecz będzie zero jedynkowo ustalona w prawie?

    Rozmowa z Tobą jest równie owocna co rozmowa z osobnikiem o pseudonimie masti.

    Na jakiejś podstawie urząd musi oprzeć swój
    werdykt nawet/także wtedy, gdy jest arbitrem.

    -=-

    Skoro wczesne kapcie wg urzędu były złe -- założyć należy
    możliwość prawnego kwestionowania istnienia kapci w ogóle
    (także przez kogoś z nas -- kogoś, kto potrafi odczytać
    stosowne prawo) a tymczasem masti odrzuca taką ewentualność.

    Nie jest istotne tutaj, czy wiadome prawo jest jednoznacznie zapisane.

    Istotne jest tutaj to, że

    (A) masti zakłada, iż urząd uznał, więc tak jest
    (najwyraźniej masti uważa, że ów urząd nie
    ma możliwości popełnienia błędu)
    (B) masti zakłada, że obecne kapcie nie mogą być kwestionowane
    (czyli zakłada że nie ma możliwości kwestionowania
    kapci -- ani wcześniejszych, ani obecnych)
    (C) masti zauważył, że wcześniejsze kapcie zostały
    skutecznie/prawnie zakwestionowane przez urząd
    (a skoro urząd uznał -- uznał na pewno zgodnie
    z prawem, czyli IMO jeśli ten urząd coś
    zakwestionował -- wg osobnika o pseudonimie
    masti na pewno zakwestionował prawnie, co
    wynika pośrednio z punktu A)

    IMO masti gubi się w swych wywodach.

    -=-

    Co to za określenie -- 'zero jedynkowo'?

    Jesteś biegłym sądowym Pogorzelskim, który celowo kaleczy
    pisownię? Pogorzelski ma swój cel -- świadomie kaleczy
    pisownię, aby ,,w razie czego'' -- ,,zdjąć marynarkę''.

    BTW -- polubiłem związek frazeologiczny (skoro ma być
    ,,patetycznie'' -- niech będzie, aby masti był kontent;
    'kontent', czyli z francuska -- 'zadowolon', coby nie
    napisać -- 'zadowolony') 'zdjąć marynarkę' w sensie:

    -- uchylić się od odpowiedzialności
    -- uniknąć odpowiedzialności karnej
    -- uniknąć kary, jaką jest 'powieszenie za jaja'.

    Można by kolejnym ;) razem użyć opisu 'określenie
    idiomatyczne' w miejsce obecnego ;) tu 'związku
    frazeologicznego'. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Pozwolę sobie na opisanie godne innej grupy...

    Piszę posty, więc post_anowilem skorzystać z mobilnej
    aplikacji, w celu zlecenia przelewu wewnątrz banku
    merytorycznego... Dwie próby zlecenia via smartfon -- nie
    dały pożądanego rezultatu. Sięgnąłem tedy po tablet...
    Przelew zleciłem, ale efektu -- już w tablecie zobaczyć
    nie mogłem... Tak więc sięgnąłem znów po smartfon...

    Tu zaś oczętom moim ukazał się widok żałosny...
    Przelew wewnętrznie merytoryczny ;) poszedł, ale
    z historycznego punktu widzenia okazało się, że
    lipcowe odsetki od odsetek zgarnął w całości
    niejaki Mateusz Szczurek...

    To jest dopiero ,,obniżanie podatków''. :)
    Truskolaski budował skrzyżowania w dole (aby zjeżdżać
    w nie, nabierając szybkości i aby wyjeżdżać z nich,
    jak z dołka, tracąc szybkość) a rząd Tuska obniżał podatki...

    Wspólne konto potrafi dać 200% podatku, lub więcej. :)
    Mając małą kwotę na wspólnym oszczędnym, można doczekać
    się nielegalnego debetu skutkującego po latach utratą
    całego majątku -- w majestacie prawa...

    To jest dopiero PRAWO!!!