  • Data: 2007-05-01 17:47:02
    Temat: Re: Administratorzy TKT wstydźcie się
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o godzinie 14 wycieli mi te 3 ip i przesłałem kolejne 2 których nie
    > wycięli, bo nie generowały ruchu jak powiedziałem ze maja je wyciąć bo one
    > robią 1k pakietów to usłyszałem ze admin pojechał i będzie za 5 godzin.
    > Atak był z 5 ip. Od zgłoszenia do wycięcia minęło 21 godzin.

    1kppsów ? wiesz... jakby to był milion ppsów - ale 1kppsów to jest _NIC_

    > Gdyby nie było drugiego łącza to aż strach pomyśleć.

    Pomyśl o projekcie BGP BlackHoling
    http://networkers.pl/bgp-blackholing/members.html

    nie musisz mieć BGP żeby móc wstrzykiwać adresy IP które mają być blokowane
    - ale Tylko Twoje DST IP.
    Więc powinieneś być w stanie sam się wyciąć.

    Ja sam nawiasem mówiąc musze się w końcu wziąść i zestawić z tym sesje do
    porządku
    bo z okazji posiadania sheli ostatnio zaczęły się dziwne klocki.

    Marcin