  • Data: 2010-03-09 22:17:47
    Temat: Re: Adapter PS/2 na USB
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-09 20:52, GLaF pisze:
> [...]
    > Mam starą, ale bardzo dobrą klawiaturę na ps/2 (a w zasadzie na złącze DIN
    > z przejściówką na ps/2) i chciałbym kupić adapter, aby ją podłączyć do
    > portu USB komputera. Sprawa niby prosta, adaptery są na rynku, ale czytałem
    > tu i ówdzie, że często nie działają jak trzeba. Byłem w Komputroniku, ale
    > tam mi powiedzieli, że mają tylko niedziałające (sic!), które działają
    > tylko z czytnikami kodów kreskowych, a nie z klawiaturami.
    > I teraz moje pytanie: znacie jakieś sprawdzone na różnych starych
    > klawiaturach i różnych komputerach adaptery, które nie sprawiają problemów?
    http://www.digitus.info/digitus-data/bilder/ma-produ
    ct-images-collage-high/117933.jpg
    Na 100% działa (z klawiaturami, myszkami, czytnikami kodów itd). W
    systemie jest odnajdywane jako dwa urządzenia usb-hid (keyboard, mouse).
    Jak nie potrzebujesz to myszki nie wykorzystujesz, tylko klawiaturę.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173