  • Data: 2009-08-28 15:35:13
    Temat: Re: Adapter IDE-CF, a stary komputer
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:

    > Proponuję zrobić syslinux na facie, kernel + rootfs ze spakowanym wszystki,
    > roztarować do ramdsku i _nic_ nie pisać wtedy po cf, raz że cykle, dwa że
    > wolno, trzy łatwiej klonować (bo już zformatowany), łatwiej odtworzyć pod
    > byleczym (windows nie czyta exta natywnie). Po boocie kartę mozna sobie
    > podmontować gdzieś i mieć ją na np rsyncu aby była stale aktualna.

    Ojejku kolejny - słuchaj ja się nie pytam JAK to zrobić tylko ile będzie
    działać z CF Linux zainstalowany metodą cegła na enter i z wyłączonymi usługami
    oraz odpowiednimi parametrami systemu plików.

    To jest proste pytanie na które można odpowiedzieć np. dwa miesiące, rok, trzy
    lata itd.

    Nie chce mi się bawić w oranie standardowej dystrybucji jakimiś namotanymi
    hackami bo to ma być możliwie proste rozwiązanie, które lokalny informatyk
    będzie mógł reprodukować. Oraz robiąc pro bono po prostu nie chce mi się babrać
    w jakieś dziwne rzeczy bo być może będzie to czas spędzony i tak
    bezproduktywnie.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )