  • Data: 2011-08-17 12:04:28
    Temat: Re: Ad Blue
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 02:07:57 -0700 (PDT), Jerry napisał(a):

    > Brawo geniuszu. Radzą sobie z sadzą i komplikują i tak absurdalnie
    > skomplikowaną konstrukcję współczesnych jednostek napędowych,
    > podnosząc zarówno koszt zakupu, jak i serwisu oraz szybkość utraty
    > wartości ukochanego kopciucha. Nigdzie nie napisałem, że Ad Blue służy
    > do eliminacji sadzy.

    Napisałeś to w dwóch kolejnych zdaniach nie dając w żaden sposób znać, że
    skaczesz z jednej płytkiej myśli na drugą

    > Napisałem jeno, że śmierduchy emitują jej dużo, a
    > Ad Blue sprzyja redukcji spalania (co w konsekwencji także ogranicza

    kolejny trzeci rodzaj prawdy.
    Mocznik nie ma ŻADNEGO wpływu na spalanie.
    Przestań czytać Bravo Girl!, poczytaj jakąkolwiek literaturę, choćby
    popularnonaukową, będzie mniejsza żenada.

    > wnioski. A'propos FAP - najpopularniejszym chyba zapytaniem w
    > serwisach diesli jest pytanie o możliwość jego usunięcia.

    Najpopularniejszą polską "artystką" jest Doda, najpopularniejszym
    samochodem jest Skoda, a najpopularniejszym samochodem marzeń
    dziesięcioletnia Buma. Tak, w taką popularność pytanie o FAP wpisuje się
    najlepiej.
    Dołóż do tego jeszcze kolejne urban legend - wysokie koszta eksploatacji
    diesla i konieczność wymiany FAP co 20 kkm. Będziesz wtedy już prezentował
    komplet poglądów wioskowego głupka. I nawet to, że nie potrafiszy
    kulturalnie przyciąć cytatu z wycięciem stopki jak nakazuje netykieta nie
    będzie już tak bardzo raziło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.