  • Data: 2009-01-03 15:12:27
    Temat: Re: Acer'y w Biedronce [OT]
    Od: Piotr <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:
    > 1) Większość użytkowników nigdy od nikogo się nie dowie
    > o takich rzeczach. Kupią komputer w supermarkecie i
    > nigdy nie użyją forów czy grup dyskusyjnych.
    Ale na pewno zauważą większą skalowalność jądra.

    > 2) Nawet uświadomiony użytkownik prawdopodobnie nie
    > będzie miał dostatecznie silnej woli, by nie tykać
    > filmiku ze śmiesznymi tańczącymi króliczkami, przys-
    > łanego z autentycznego adresu Ani z pokoju obok w
    > biurze.
    Dziwne u mnie działa. Znaczy u 'moich' uświadomionych użytkowników.

    > Napisałem w odpowiedzi obok.
    I konkretnie biorąc pod uwagę wydajność obecnych komputerów, nie ma to
    żadnego znaczenia.

    > Raczej, że mu się Word z paska przywróci w 5 sekund,
    > a nie w 20.
    Khem. Na współczesnych komputerach? Przesada.

    > A potem robią swoje. Wszystko na pulpit, a tymczasowe do
    > C:\, bo tam najprościej.
    Wystarczą na pulpicie skróty do 'tymczasowe', 'zdjęcia', 'filmy',
    'muzyka', 'dokumenty'. I jest porządek.

    > Znowu większa różnica. Przeszukaj zawartość dysku bez drugo-
    > planowych operacji dyskowych. Wyczyść cache. A potem zrób to
    > samo z dodatkowym programem non-stop coś odczytującym losowo
    > z dysku. Różnica będzie 2-3-krotna, a nie 20%.
    No, zwykli użytkownicy co chwila poszukują jakiegoś pliku.
    I masowo uruchamiają dodatkowe programy non-stop losowo odczytujące dane
    z dysku.
    Obawiam się, że "abstrahuje Pan od układu odniesienia".