  • 21. Data: 2016-06-23 15:12:53
    Temat: Re: Acer Z 630
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 57692b80$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Zapewne. Są też cegły czy długopisy, które wprawdzie nie
    > wymagają restartów, lecz jako telefony nie sprawdzają się.
    >
    > Około 800 MB ,,dysku'' zamiast obiecanych 4 GB -- to mało.
    > I okolo 700 MB RAMu zamias 1 GB -- to też mało.
    > Telefon zawiesza się, wymaga periodycznych restartów
    > i trwale uszkodził mi słuch.

    Ja mam aktualnie 1,6 GB wolnego w "pamięci wewnętrznej" jednak jest to
    przestrzeń nie do ruszenia. Pewnie jakaś rezerwacja pod potencjalną
    aktualizację systemu, która i tak nigdy nie nastąpi.. Mam jeszcze około
    7 GB wolnego miejsca na zewnętrznej karcie SD. Jednak żadnej operacji na
    tym telefonie nie mogę przeprowadzić.Z powodu "braku miejsca w pamięci"
    nie mogę zaktualizować nawet najmniejszego programiku.

    Z tym słuchem to pewne?

    > A jaki to telefon?

    Acer Liquid E2 Duo.

    > Problem chyba rozwiązuje Android 6.xx.

    Albo jakiś inny system.. W Win 10 może jest jakieś lepsze zarządzanie
    pamięcią.?

  • 22. Data: 2016-06-23 15:25:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 576be04f$0$12562$6...@n...neostrada.pl

    > Ja mam

    Na Acerze?

> [...]
    > Jednak żadnej operacji na tym telefonie nie mogę przeprowadzić.Z powodu "braku
    miejsca w pamięci" nie mogę zaktualizować nawet

    Co pewne?

    BTW -- dziś właśnie byłem u audiologa. (stawiam się co jakiś czas)
    I kolejny raz zostałem zapytany o to, czy już znalazłem neurologa -- rezonans
    głowy (wykonany przy okazji tego ucha) wykrył coś podejrzanego, ale nie mam
    lekarza, który by powiedział mi, o co chodzi na tym rozpoznaniu.

    Przecież nie pójdę do sklerotycznej Tamary Popławskiej czy Haliny Kajki. :)
    Znalezienie neurologa nie jest łatwe. :)

    A teraz idę rehabilitować biodro. :)

    > Acer Liquid E2 Duo.

    > Albo jakiś inny system.. W Win 10 może jest jakieś lepsze zarządzanie pamięcią.?

    Nie interesuje mnie Win.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 23. Data: 2016-07-08 01:22:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 575a7b0d$0$696$6...@n...neostrada.pl

    > Jasne,

    Ja jasny jest Twój smartfon? -- masz problemy w słoneczne dni?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 24. Data: 2016-07-08 09:49:42
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 575a7b0d$0$696$6...@n...neostrada.pl

    > Ja jasny jest Twój smartfon? -- masz problemy w słoneczne dni?

    Ujdzie, ale daleko mu pod tym względem do poprzednika - Alcatel QT 993D.
    Zresztą przy tym Alcatelu także jeden z flagowców Samsunga wymiękał pod
    względem jasności.

  • 25. Data: 2016-07-09 01:25:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 577f5b12$0$15200$6...@n...neostrada.pl

    > Ujdzie, ale daleko mu pod tym względem do poprzednika - Alcatel QT 993D. Zresztą
    przy tym Alcatelu także jeden z flagowców
    > Samsunga wymiękał pod względem jasności.

    **Ponoć** ten Acer jest ciemny -- około 275 nitów.
    Monster **ponoć** ma 400 nitów -- i wcale nie jest zbyt jasny w pełnym słońcu.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 26. Data: 2016-07-10 17:48:12
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > "Trybun" 577f5b12$0$15200$6...@n...neostrada.pl

    > **Ponoć** ten Acer jest ciemny -- około 275 nitów.
    > Monster **ponoć** ma 400 nitów -- i wcale nie jest zbyt jasny w pełnym
    > słońcu.

    Skoro tak piszą.. Jak dla mnie jest znośny. Nie wiem czy czytelność w
    słońcu to zasługa tylko jasności ekranu. Być może znaczenie ma także
    wysoki kontrast, no i ta folia na ekranie. To właśnie ona sprawia że
    ekran nie przypomina lusterka w którym wszystko się odbija, a tym samym
    wyświetlane treści są lepiej widoczne.?

    Monster to na ogół chwalony telefon.

  • 27. Data: 2016-07-10 19:29:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57826e38$0$645$6...@n...neostrada.pl

    > Monster to na ogół chwalony telefon.

    Chyba przez tych, którzy go nie znają.
    Jak myślisz -- po co mi nowy telefon, skoro Monster jest tak dobry?
    Monster ma mało (572 MB) RAMek, mało (827 MB) ,,dysku'', wymaga
    częstych (ze dwa razy w tygodniu) restartów i uszkodził mi trwale
    ucho. Ma zaletę -- odporność na uderzenia.

    572 MB i 827 MB -- tyle wskazuje cała masa aplikacji, ale i tyle
    pokazuje sam Monster swoim oprogramowaniem. Przed apgrejdem było
    więcej ,,dysku'' dostępnego dla mnie; nie pamiętam, jak było z RAMką.

    Zgodnie ze specyfikacją -- RAMu bodajże 768 MB a ,,dysku'' chyba 4 GB.
    ,,Dysk'' jest oczywiście podzielony.

    Po apgrejdzie VoIP korzysta z przedniego głośnika, co nie znaczy,
    że ,,dzwonki'' SMSów są wyciszane w czasie rozmowy telefonicznej!

    Znalazłem masę złych recenzji (niekoniecznie prawdziwych -- Monster
    naprawdę ma dwa mikrofony, nie jeden) o tym telefonie i chyba żadnej
    dobrej. Nawet są portale ludzi niezadowolonych z tego telefonu.

    Przy mocnym obciążeniu ,,monstrualny'' akumulator starczał na kilka
    (około siedmiu) godzin, gdy był nowy. Akumulator na szczęście nie
    zużywa się tak, jak zużył się w Overmaxie.

    -=-

    W necie piszą, że Acer Z630 jest ciemny i ma ZAG.

    https://www.youtube.com/watch?v=oORkV0aPw9Y

    [nie jest zapowietrzony]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 28. Data: 2016-07-12 18:26:58
    Od: Trybun <C...@j...ru>

> [...]
    > zużywa się tak, jak zużył się w Overmaxie.
    >
    > -=-
    >
    > W necie piszą, że Acer Z630 jest ciemny i ma ZAG.

    Nie wiem po co... Być może przeszkadza Ci to że jest już trochę jakby
    przestarzały. Ubóstwa w przestrzeni dyskowej sam doświadczam, a mój
    telefon jest sporo młodszy o Twojego.

    Co do akumulatora, to albo używasz telefonu w jakiś
    niestandardowy/specyficzny sposób, albo ta słynna bateria to po prostu
    lipa. To już mój Acer ma baterię o lepszej wydajności, a nikt go nie
    reklamował z tego powodu..

    Nie wiem, nie znam tego modelu. Jak już pisałem wcześniej - mój Liquid
    E2Duo ma w miarę jasny ekran. Nie, nie jasny - w miarę czytelny w słońcu:-)

  • 29. Data: 2016-07-13 03:33:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 57851a4a$0$651$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    sposób, albo ta słynna bateria to po prostu lipa.
    > To już mój Acer ma baterię o lepszej wydajności, a nikt go nie reklamował z tego

    Gipsy boy... ;) Wystarczy, aby baterię Monstera wyładować w dwie godziny!
    Jeśli do tego dorzucić ekran -- masakra murowana! Aero2 do tego? może
    godziny nie dociągnie!

    Ale bez dogniatania tydzień -- bez problemu!!!

    Jednak... Po co mi telefon za kilka stów tylko do leżakowania?

    > Nie wiem, nie znam tego modelu. Jak już pisałem wcześniej - mój Liquid E2Duo ma w
    miarę jasny ekran. Nie, nie jasny - w miarę
    > czytelny w słońcu:-)

    To ważne.

    http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/
    447 nitów -- niemal 2 razy tyle co Z630 (275)
    275/447=0,615212527964206
    http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/

    Naprawdę ciesz się, że ominęła Cię łaska Pentagramu!!!
    Ja mam uszkodzony słuch przez Monstera i masę złych wrażeń!!!

    Prawe ucho było kiedyś głuche zupełnie; zostało tylko lewe.
    Prawe ucho jakimś cudem ożyło, ale niestety tylko na niskich
    częstotliwościach -- muzyki raczej nie można nim słuchać.

    Monster rozwalił mi lewe ucho!!! Mam teraz z tym (lewym) uchem duże problemy!!!
    Straciłem masę czasu, także w szpitalu, gdzie leczono mnie kroplówkami...

    -=-

    BTW Monstera -- od dłuższego czasu nie miałem złamań kości. :)
    Za to -- spaliłem garnek do mleka, utopiłem pulsoksymetr,
    potłukłem Monstera, popsułem Overmaxa...

    Można by powiedzieć, że bilans raczej bardzo dobry. :)
    Monstera mi nie żal, a poza tym -- być może za kilka
    tygodni wymienię w nim dotyk...

    https://www.youtube.com/watch?v=Ks4D4mLLiPI

    Na razie nie mam czasu!!!!!!!

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 30. Data: 2016-07-13 15:47:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > trochę jakby przestarzały. Ubóstwa w przestrzeni dyskowej
    > sam doświadczam, a mój telefon jest sporo młodszy o Twojego.

    Ty masz 4 GB bez podziału. Być może do dyspozycji
    masz aż 3 GB, podczas gdy ja mam nieco ponad 800 MB.

    Nadto masz 1 GB RAMu -- ja do dyspozycju mam nieco ponad połowę.

    > Co do akumulatora, to albo używasz telefonu w jakiś

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.si
    lentlexx.gpslock

    Ale i bez tego akumulator szybko pada.

    > niestandardowy/specyficzny sposób, albo ta słynna bateria
    > to po prostu lipa. To już mój Acer ma baterię o lepszej
    > wydajności, a nikt go nie reklamował z tego powodu..

    Trochę lipna. :)

    > Nie wiem, nie znam tego modelu. Jak już pisałem wcześniej - mój
    > Liquid E2Duo ma w miarę jasny ekran. Nie, nie jasny - w miarę
    > czytelny w słońcu:-)

    Jest jasny niemal jak samoledy Samsunga.

    Masz też lepszy procesor.

    Chyba wolałbym Twój telefon niż trzy Monstery. :)
    (nie uwzględniając rozwalenia ucha)

    http://www.acermaniak.pl/17774/acer-liquid-e2-test/

    Mając ten telefon -- nie szukałbym teraz nowego.